چگونه میتوان با تکنولوژی درآمد بیشتری کسب کرد؟

چگونه میتوان با تکنولوژی درآمد بیشتری کسب کرد؟

فرق نمیکند که صرفا میخواهید اکانت های جامعه مجازیتان را اداره کنید یا میخواهید یک کسب و کار منعطف راه بیندازید، به هر حال برای پیش بردن کارها نیاز به حدقال کمی دانش تکنولوژی دارید. اما در دنیایی که آخرین برنامه ها یا تکه ای از یک نرم افزار صرفه جویی در وقت خیلی سریع میرسند. به روز بودن میتواند سردرد آور باشد. برای این که به شما کمک کنیم تا بهترین کار را برای تجارتتان انجام دهید، یک جلسه پرسش و پاسخ آنلاین راجع به این که چگونه تکنولوژی میتواند شما را به اوج برساند برگزار کردیم که تمام مطالب از امنیت در آی تی تا ابزار اداره پروژه را در بر میگرفت.

در اینجا بهترین نصیحت ها را جمع کرده ایم: چه اقدامات امنیتی آی تی یک کسب و کار کوچک باید داشته باشد؟ امنیت باید بیشترین اهمیت را داشته باشد. در اینجا به چند قدم ساده برای امن ماندن آورده شده است. لارا کروسلس میگوید، قدم اول یک ابزار عالی برای مدیریت پسورد است.شما به ابزاری نیاز دارید که با استفاده از بتوانید پسوردتان را بدون تایپ کردن به همکارتان بدهید. انتخاب ما LastPass است. پیتر چادها، بنیانگذار DrPete Technology Experts گفت که باید به طور واضح دستورالعمل شیوه برخورد و موارد جدای کار را به کامندانتان بگویید.و مطمئن شوید که به راحتی به آن دستری دارند. او اضافه کرد، از آنجایی که امکان دسترسی به فضای مجازی راحتتر است، باید هنگام استفاده از آن برای ذخیره فایل حواسمان باشد.

جیمز کوتون، بنیانگذار و مدیر Onespacemedia میگوید نوع امنیت به تجارتتان بستگی دارد اما خطر اصلی، مردم هستند. آموزش و یک سیاست محکم آی تی میتواند شما را از بیشتر دردسر ها نجات دهد. اندی بروکلهورست، راهنمای Cisco در بریتانیا میگوید بهتر است امنیت را یک برخورد مداوم در نظر گرفت: قبل، حین و بعد . در بازه زمانی قبل به فایروال ها و موتور های تشخیص هویت فکر کنید. احتمالا مدل هایی از این برنامه را هم اکنون دارید و فقط کافیست آن را فعال کنید.

money

در بازه حین به فکر محافظت از فضای مجازی مثل ابر، ایمیل، و امنیت اینترنتی باشید. و در آخر در بازه بعد به محافظت پیشرفته در مقابل بدافزار ها بپردازید. اگر نگران ابرتان هستید مطمئن باشید که بسیاری از بوجود آورندگان آنها هزینه های سنگینی بابت این موضوع پرداخته اند اما باز هم بپرسید و مطمئن شوید. تجارت های کوچک هر چند مدت یک بار باید تکنولوژی دفترشان را به روز کنند؟ ادی هولمز، بنیانگذار Launch22 میگوید تکنولوژی به قدری مهم است که به سختی میتوان چیزی را برابرش قرار داد.صاحبان کسب و کار کوچک باید به صورت کلی برای درک پیشرفت های جدید زمان بگذارند. یا خودشان مطالعه کنند یا از دیگران کمک بگیرند. او پیشنهاد میکند که تکنولوژی دفتر باید مرتبا بازبینی شود. به یاد داشته باشید که رقیبانتان و تازه وارد ها احتمالا از تکنولوژی به روز برای کاهش هزینه ها و یا خدمات دهی بهتر، استفاده میکنند.

بیشتر بخوانید  عجیب‌ترین ربات های ساخت بشر را در سال 2020 بشناسید!

کوتون به این نکته اشاره میکند که داشتن ابزار مناسب برای تیم ها ضروری ست. لپتاپ ها و کامپیوتر ها باید هر ۱۸ تا ۲ ماه تعویض شوند اما لازم نیست هزینه بالایی برای آن در نظر بگیرید و جای آن از محصولات ارزان تر استفاده کنید که به درد کار در یک کمپانی بخورند. چادها میگوید اکثر ابزار کامپیوتر ها بعد از چند سال کند میشوند. کروم بوک ها را هم در نظر بگیرید. این لپتاپ ه روی سیستم گوگل کار میکنند اما با هر بار روشن و خاموش کردن آن، کند نمیشوند. یک سری نرم افزار تازه دارند و خیلی هم ارزان هستند. آیا پیگیری فعالیت برای کمپانی های کوچک لازم است؟ زمانی که مشاوران از خوبی های پیگیری فعالیت، اصولا یک ساعت یا مچ بندی که تعداد قدم های شما را در روز میشمارد، توافق کردند که بهترین کار برای بالا بردن تولید در کارمند، ایجاد یک بالانس خوب میان کار و زندگیست. چتدها میگوید ممکن است یه راه کم هزینه هم باشد.

اکنون دیگر تمام گوشی های هوشمند برنامه پیگیری فعالیت دارند که بهتر است قبل از خرید ابزار به آن نیز توجه کنید. جمع آوری چه اطلاعاتی از مشتریان به شرکت های کوچک کمک میکند رشد کنند؟ بروکلهورست از Cisco میگوید این سوالیست که توسط تمام تاجران در هر سایزی پرسیده میشود و بخشی از مشکل این است که چگونه اطلاعات را به اعتبار تبدیل کنیم؟ او میگوید با کمپانی هایی نظیر Hadoop رابطه عمیقی دارند. کمپانی دیگری که با آن کار Artesian و آنها به ما کمک میکنند که اطلاعات را به اعتبار تبدیل کنیم. هولمز میگوید این موضوع نباید به طور حتم اولویت اول تجارت های کوچک باشد. تمرکز باید اول روی فروش باشد درغیر این صورت شما به اندازه کافی برای تهیه اطلاعاتی ارزشمند، مشتری نخواهید داشت. او میگوید جمع آوری اطلاعات باید نتیجه درگیری با مشتری برای فروش به آنها باشد.

زمانی که اطلاعات جمع آوری شد میتوان از آن برای مشخص کردن استراتژی استفاده کرد. او اضافه میکند: با بزرگ شدن کسب کار باز هم چیزی که جمع آوری میکنید بستگی به این دارد که آن راب رای چه مصرفی میخواهید. نظرات و رفتار های خرید و این که سرویس هر مشتری چقدر هزینه در بر داشته است. خیلی چیزها برای بررسی وجود دارند. با این حال فقط زمانی کاربردی خواهند بود که شما ابزار مناسب به همراه داشته باشید.استوارت از Wayra در تصدیق او میگوید هدف از استفاده از اطلاعات باید درک بهتر مشتری و به تبع آن افزایش فروش باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه میتوان با تکنولوژی درآمد بیشتری کسب کرد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *