چگونه فیلم ها را با هم در FaceTime با SharePlay تماشا کنیم

شرکت اپل اخیرا با معرفی iOS 15 قابلیت های جدیدی هم برای آن معرفی کرده که این سیستم عامل را نسبت به نسخه قبلی متفاوت می سازد. نسخه ای که ویژگی های کارآمدی را دربرمی گیرد.

در حالی که iOS 15 دارای ویژگی های فوق العاده جالب است ، FaceTime احتمالاً بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. خواه این طراحی اصلاح شده باشد ، هم ویژگی های خوب برای برقراری تماس FaceTime از iPhone به Android یا ویژگی مهیج SharePlay که به کاربران امکان می دهد با هم در FaceTime فیلم تماشا کنند ، برنامه تماس ویدیویی اپل کاملاً متناسب با کنفرانس ویدیویی رقیب است. سرویس هایی مانند Zoom و Google Meet. بنابراین ، اگر آماده هستید که با دوستان و عزیزانتان تماشای پر تماشاگری را شروع کنید ، بیایید بیاموزیم که چگونه با هم در FaceTime با SharePlay فیلم تماشا کنیم!

برای تماشای فیلم ها با هم از اشتراک پخش در FaceTime استفاده کنید

به خصوص هنگام برخورد با یک ویژگی کاملاً جدید مانند Facetime SharePlay ، پاک کردن شک و تردید در ابتدا راهی است که باید دنبال کنید. بنابراین بیایید ابتدا با اصول اولیه آشنا شویم و سپس می توانیم مراحل تماشای فیلم ها را با هم از طریق تماس FaceTime بررسی کنیم.

SharePlay چیست و چگونه کار می کند؟

SharePlay به گونه ای طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد هنگام مکالمه FaceTime ، آهنگ ها را با Apple Music گوش دهند ، صفحه خود را به اشتراک بگذارند یا همزمان فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را تماشا کنند. با یکپارچه سازی دسترسی به برنامه ها از درون خود تماس ، امکان اتصال بی درنگ را برای بازی بی وقفه فراهم می کند. با تشکر از کنترل های پخش شسته و رفته زیبا ، هر کسی که در تماس ویدیویی است می تواند به راحتی بازی کند ، مکث کند یا به جلو پرش کند. حتی بهتر ، SharePlay به اپل تی وی نیز تعمیم داده می شود تا کاربران بتوانند نمایش ها و فیلم ها را در یک صفحه بزرگ تماشا کنند.

در مورد FaceTime SharePlay چیز جدیدی وجود ندارد زیرا خدماتی مانند Hulu ، Amazon Prime Video و Disney + مدتهاست که ویژگی تماشای مشترک را ارائه داده اند. با این حال ، آنچه که پیشنهادات اپل را فراتر از انتظار قرار می دهد ، ادغام عمیق و توانایی ارائه بازی بی وقفه در دستگاه ها ، از جمله iPhone ، iPad و Mac است. بنابراین ، اپل ممکن است کمی مهمانی دیر شود (مانند همیشه) ، اما برخلاف دیگر رقبا ، عملکرد تماشای مشترک را به نوعی ناخن زده است.

از آنجا که گرایش به تماشای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی با خانواده و دوستان در طول همه گیر شدن همه گیر شده است ، اپل می خواهد فرصت مناسب را به خود اختصاص دهد.

FaceTime SharePlay از کدام خدمات پشتیبانی می کند؟

SharePlay علاوه بر پشتیبانی از Apple Music و Apple TV ، با چندین سرویس ویدیویی شخص ثالث از طریق API نیز کار می کند. سرویس های پخش جریانی مشهوری که از قبل روی آن قرار دارند در زیر لیست شده اند:

دیزنی +
هولو
HBO Max
پارامونت +
تلویزیون پلوتو
تلویزیون NBA
انقباض
TikTok
مسترکلاس
ESPN +
اکنون ، اگر تعجب می کنید – آیا می توانید Netflix را با دوستان خود در تماس FaceTime تماشا کنید؟ متأسفانه ، Netflix هنوز از ویژگی FaceTime SharePlay پشتیبانی نمی کند. با این حال ، انتظار داریم غول پخش جریانی زودتر از دیرتر به بازار بیاید. همچنین ، انتظار داریم Spotify طی هفته های آینده ، SharePlay API را در برنامه iOS خود ادغام کند.

آیا کاربران اندروید و ویندوز می توانند به مهمانی FaceTime Watch شما بپیوندند؟

نه انها نمیتوانند! در حالی که اپل اکنون به کاربران آیفون اجازه می دهد از طریق Android و Windows با FaceTime با دوستان خود تماس بگیرند ، شما نمی توانید همراه آنها فیلم و نمایش تلویزیونی داشته باشید.

غول کوپرتینو در صفحه Shareplay API خود می گوید: “SharePlay در iOS ، iPadOS و macOS پشتیبانی می شود و حتی وقتی می خواهند محتوا را روی صفحه بزرگتر نمایش دهند ، کاربران می توانند اپل تی وی خود را به تجربه تبدیل کنند.”

یک مهمانی FaceTime Watch ایجاد و شروع کنید

1.برنامه FaceTime را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنید.

2. اکنون ، بر روی ایجاد پیوند ضربه بزنید تا پیوند مهمانی ساعت ایجاد شود. متناوباً ، می توانید روی “New FaceTime” ضربه بزنید و همه دوستان خود را به یک تماس ویدیویی گروهی دعوت کنید.

3. پس از ایجاد مهمانی FaceTime ، بر روی دکمه “i” واقع در کنار پیوند قابل اشتراک گذاری در بخش “آینده” ضربه بزنید.

4. سپس گزینه “Share Link” را انتخاب کنید.

5. بعداً ، صفحه اشتراک iOS به شما امکان می دهد پیوند مهمانی FaceTime را از طریق چندین کانال از جمله iMessage ، WhatsApp ، Messenger ، متن ، ایمیل و غیره به اشتراک بگذارید. برای دعوت از دوستان خود می توانید رسانه مورد نظر را انتخاب کنید.

6. اکنون ، اجازه دهید دوستانتان به مهمانی ساعت بپیوندند. مطمئن شوید که اجازه ورود به آنها را دارید. وقتی همه سوار شدند ، برنامه مورد علاقه خود را برای پخش ویدئو راه اندازی کنید. سپس ، یک فیلم یا نمایش مهیج را انتخاب کنید تا با هم تماشا کرده و رونق بگیرید! اوه بله ، حتماً ذرت بو داده را به همراه داشته باشید تا بتوانید از هر قسمت نمایش لذت ببرید.

7. همانطور که در بالا گفتم ، FaceTime کنترلهای دستی مفیدی را ارائه می دهد تا هر کسی که در تماس است بتواند با خیال راحت بازی کند ، مکث کند و به جلو بپرد. این امر به خصوص در صورتی که یکی از دوستانتان نیاز به استفاده از دستشویی ، تحویل Uber Eats خود را داشته باشد یا به تماس فوری پاسخ دهد ، می تواند مفید واقع شود.

بنابراین ، با این روش می توانید یک مهمانی تماشا با استفاده از FaceTime SharePlay ایجاد کنید و به همراه دوستان و عزیزان خود فیلم تماشا کنید. اکنون که از نحوه کار آن مطلع شدید ، امیدواریم که برای ارتقا elev تجربه تماشای مشترک خود نهایت استفاده را ببرید. مثل همیشه ، ما در حال جستجو در آخرین به روزرسانی iOS اپل هستیم تا همه ویژگی های جدید را بررسی کنیم. بنابراین ، اگر می خواهید از پس چنین ویژگی های مهیج بیشتری برآیید ، مطمئن شوید که میزان تنفس در اپل واچ چیست و چگونه از آن استفاده کنید و چگونه پس زمینه را در تماس های ویدیویی FaceTime تاری کنید. ناگفته نماند ، راهی برای بارگیری iOS 15 بتا بدون حساب توسعه دهنده نیز وجود دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه فیلم ها را با هم در FaceTime با SharePlay تماشا کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *