چگونه صفحه آیفون خود را در رایانه شخصی آینه کنیم

چگونه صفحه آیفون خود را در رایانه شخصی آینه کنیم

شما می توانید صفحه نمایش آیفون خود را با ابزار داخلی Screen Recording ضبط کنید ، اما اگر بخواهید صفحه دستگاه را در رایانه خود مشاهده کنید ، چه می کنید؟ قابلیت آینه سازی صفحه نمایش آیفون به شما امکان می دهد صفحه تلفن خود را از طریق Wi-Fi به لپ تاپ یا رایانه رومیزی خود بفرستید. این یک فرآیند آسان است ، به شرطی که بدانید کجا باید جستجو کنید.

چگونه می توان صفحه آیفون خود را در رایانه شخصی ویندوز آینه کرد

چگونه صفحه آیفون خود را در رایانه شخصی آینه کنیم

در حالی که کاربران ویندوز می توانند یک تلفن آندروید را با برنامه Your Phone آینه کنند ، کاربران آیفون برای فرستادن تلفن خود باید یک ابزار شخص ثالث را بارگیری کنند. ابزارهای زیادی وجود دارد که این قابلیت را ارائه می دهند ، اما برای ریخته گری ساده و ساده ، LonelyScreen را بررسی کنید. این یک برنامه barebones است که یک کار انجام می دهد: فریب iPhone شما برای اینکه فکر کند کامپیوتر شما یک Apple TV است.

LonelyScreen را نصب و راه اندازی کنید ، سپس بر روی عنوان “LonelyScreen” در پایین آن کلیک کنید تا نام سرور AirPlay شما تغییر کند (من از “لپ تاپ Whitson” استفاده کردم). از طریق iPhone ، مرکز کنترل را باز کرده و روی دکمه Mirroring Screen ضربه بزنید. اگر چنین دکمه ای را نمی بینید ، ممکن است لازم باشد آن را از تنظیمات iPhone اضافه کنید.

پس از ضربه زدن روی دکمه Mirroring Screen ، لپ تاپ LonelyScreen خود را از لیست انتخاب کرده و صفحه آیفون بلافاصله روی رایانه ظاهر می شود. اگر آن را مشاهده نمی کنید ، به صفحه عیب یابی LonelyScreen مراجعه کنید – گاهی اوقات ممکن است کمی ریز باشد. از آنجا ، می توانید پنجره را برای نگاه دقیق تر به حداکثر برسانید و روی فلش در پایین سمت راست کلیک کنید تا یک دکمه ضبط ظاهر شود که به شما امکان می دهد کلیپ های ویدیویی را ضبط کنید.

توجه داشته باشید که LonelyScreen می گوید این یک دوره آزمایشی رایگان است ، اما هر وقت خواستید می توانید روی صفحه نمایش ناگن کلیک کنید – به نظر نمی رسد که آزمایش آزمایشی محدودی باشد (اگرچه صفحه استفاده از نق ممکن است با استفاده از آن گاهی اوقات دوباره ظاهر شود). اگر به ویژگی های بیشتری نیاز دارید ، یک برنامه پولی مانند Reflector (17.99 دلار) یا AirServer (19.99 دلار) ممکن است گزینه های پیکربندی بیشتری را برای ضبط فیلم و بازتاب صفحه نمایش شما ارائه دهد. اما برای آینه کاری سریع و کثیف ، LonelyScreen باید برای اکثر افراد خوب کار کند.

بیشتر بخوانید  دلایل بدرد نخور بودن آیفون را بخوانید!

چگونه می توان صفحه آیفون خود را در MacBook آینه کرد

چگونه صفحه آیفون خود را در رایانه شخصی آینه کنیم

کاربران Mac کار ساده ای دارند زیرا این قابلیت درست در MacBook شما به صورت پخش کننده ویدیوی QuickTime تعبیه شده است. فقط یک گیر وجود دارد: شما باید آیفون خود را از طریق USB وصل کنید.

کابل Lightning خود را بگیرید و iPhone خود را به Mac وصل کنید. اگر مدتی این کار را انجام نداده اید ، ممکن است لازم باشد قبل از ادامه روی “Trust” که روی iPhone شما ظاهر می شود ضربه بزنید. پس از اتصال ، Launchpad را باز کرده و QuickTime Player را انتخاب کنید. پس از راه اندازی برنامه ، به File> New Movie Recording بروید. باید ببینید پنجره جدیدی ظاهر می‌شود.

روی پیکان رو به پایین کنار دکمه ضبط در پنجره فیلم کلیک کنید ، و باید ببینید که iPhone شما در کشویی در قسمت دوربین ظاهر می شود. اگر ظاهر نشد ، اتصال iPhone را قطع کرده و دوباره وصل شوید، پس از آن باید نمایش داده شود. تلفن خود را از لیست انتخاب کنید و صفحه آن در Mac شما نشان داده می شود. می توانید برای اهداف نمایشی از این مورد استفاده کنید یا برای ضبط ویدیویی از صفحه آیفون خود ، روی دکمه ضبط کلیک کنید.

اگر می خواهید آیفون خود را به صورت بی سیم منعکس کنید ، می توانید از دستورالعمل های بالا برای رایانه های شخصی ویندوز استفاده کنید – LonelyScreen ، Reflector و AirServer نیز برای macOS در دسترس هستند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه صفحه آیفون خود را در رایانه شخصی آینه کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *