چگونه در اینستاگرام مخفیانه لایک کنیم

اینستاگرام این روزها کاربران بسیاری داشته و هر روز نیز برمحبوبیت آن افزوده می شود. در این بین باید بیان داشت که بزودی باید انتظار داشت ویژگی های جالبی را روی این شبکه اجتماعی تصویر محور مشاهده کنیم.

اینستاگرام اخیراً یک آزمایش جدید را آغاز کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا انتخاب کنند که تعداد موارد مشابه را در پست های خود یا سایر پست هایی که در فید خود می بینند، پنهان کنند. این ، اینستاگرام می گوید ، این اثرات منفی روانی را کاهش می دهد که تعداد پسندیدن ها در پست های شما در مقایسه با پسندیدن ها در سایر پست های مشابه می تواند بر کاربران داشته باشد. بنابراین اگر کسی هستید که نمی خواهد لایک در پست های اینستاگرام مشاهده کند ، در اینجا نحوه پنهان کردن لایک در اینستاگرام آمده است.

دو نوع مختلف شمارش لایک وجود دارد که می توانید در اینستاگرام مخفی کنید. اساساً ، شما می توانید لایکها را در پستهای کاربر دیگر در خبرمایه خود پنهان کنید یا اینکه لایکها را در پستهای خود پنهان کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که هر دو این ویژگی ها را فعال کنید تا اطمینان حاصل کنید که تعداد موارد شمارش را در هیچ کجای اینستاگرام مشاهده نمی کنید.

در این مقاله ، نگاهی خواهیم داشت به چگونگی پنهان کردن لایک از همه پست ها و پنهان کردن لایک از عکس هایی که ارسال می کنید. برای رفتن به بخشی که بیشترین ارتباط را با شما دارد می توانید از فهرست مطالب زیر استفاده کنید.

چگونه می توان لایک ها را برای همه پست ها در اینستاگرام مخفی کرد

ابتدا ، بیایید نگاهی به نحوه پنهان کردن لایک ها برای همه پست ها در اینستاگرام بیاندازیم. با فعال کردن این ویژگی ، اینستاگرام تعداد دقیق لایک ها را در پست هایی که در خبرمایه خود مشاهده می کنید ، نشان نمی دهد. درعوض ، مواردی مانند “مورد پسند akshay_gangwar و دیگران” را در زیر پست های خبرمایه خود مشاهده خواهید کرد. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

  • به نمایه خود بروید و روی منوی همبرگر (سه خط افقی) در بالا سمت راست ضربه بزنید. در اینجا ، روی “تنظیمات” در پایین ضربه بزنید.
  • به «حریم خصوصی» بروید و روی «پست ها» ضربه بزنید.
  • در اینجا ، ضامن را در کنار گزینه “Hide Like and View Counts” فعال کنید.
  • هنگامی که این ضامن را فعال کنید ، دیگر مانند شمارش روی پستهای سایر کاربران در خبرمایه خود مشاهده نخواهید کرد.

چگونه می توان لایک ها را در عکس هایی که به اینستاگرام ارسال می کنید پنهان کرد

از طرف دیگر ، اگر می خواهید ، می توانید مانند شمارش روی پست های خود نیز پنهان شوید. اگر این را فعال کنید ، همچنان می توانید تعداد پسندیدن ها را در پست هایی که در خبرمایه شما نشان داده می شوند ، مشاهده کنید. با این حال ، افرادی که پست های شما را مشاهده می کنند نمی توانند تعداد دقیق پسندیدن در پست های شما را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که همچنان می توانید به ترتیب تعداد دقیق لایک و بازدید را در عکس ها و فیلم هایی که برای اینستاگرام ارسال می کنید مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام + معرفی الگوریتم جدید اینستا

لایک ها را در پست های جدید اینستاگرام مخفی کنید

عکسی را که می خواهید با پیروان خود به اشتراک بگذارید انتخاب کنید ، آن را همانطور که دوست دارید ویرایش کنید و سپس روی “تنظیمات پیشرفته” در صفحه ای که زیرنویس پست های خود را وارد می کنید ضربه بزنید.

  • در اینجا می توانید ضامن “پنهان کردن تعداد مشاهده ها در این پست و نمایش را” قبل از اشتراک گذاری عکس / فیلم فعال کنید.
  •  اکنون دیگر کاربران اینستاگرام نمی توانند تعداد لایک هایی که عکس شما دریافت می کند را مشاهده کنند. فقط شما می توانید تعداد پسندیدن ها و بازدیدها را در پست خود مشاهده کنید ، که مانند گذشته مالیات مالیاتی ندارد.

لایک ها را در پست های موجود اینستاگرام پنهان کنید

اگر می خواهید تعداد لایک ها را در عکس / ویدیویی که قبلاً در اینستاگرام ارسال کرده اید پنهان کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. نگران نباشید ، شما نیازی به حذف پست های خود ندارید (به نحوه بازیابی پست های Instagram در صورت حذف آنها مراجعه کنید) یا موارد دیگر. در اینجا نحوه پنهان کردن پسندیدن در پست های موجود در نمایه شما وجود دارد.

پستی را که می خواهید مانند شمارش بر روی آن پنهان کنید ، باز کنید ، روی نماد منوی سه نقطه در کنار نام کاربری خود در سمت راست بالا ضربه بزنید. اکنون ، بر روی “Hide Like Count” ضربه بزنید.

با انجام این کار ، افراد دیگر نمی توانند تعداد دقیق پسندیدن ها را در پستی که برای آن تنظیم کرده اید مشاهده کنند. به این ترتیب ، می توانید اطمینان داشته باشید که دنبال کنندگان شما نمی دانند پست های شما چقدر مورد پسند است ، در حالی که هنوز می توانید عملکرد پست خود را در اینستاگرام پیگیری کنید. همچنین می توانید برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت خود در Instagram ، درخواستهای پیام (DM) را خاموش و همگام سازی مخاطبین را خاموش کنید.

با پنهان کردن لایک در اینستاگرام ذهن خود را راحت کنید

اگر به راحتی از تعداد لایک ها در پست ها ، خودتان یا دیگران متحیر شوید ، ویژگی جدید اینستاگرام برای پنهان کردن لایک ها را کاملاً مفید خواهید یافت. در این مقاله ، ما در مورد چگونگی پنهان کردن تعداد پسندیدن در پستها در فید خود و همچنین عکسهای جدیدی که به اینستاگرام ارسال می کنید ، بحث کردیم. امیدوارم که پنهان کردن لایک به شما کمک کند تا آرامش روحی خود را به دست آورید. مثل همیشه ، اگر شک یا س haveالی دارید ، آنها را در نظرات رها کنید ، و ما به شما پاسخ خواهیم داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه در اینستاگرام مخفیانه لایک کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *