چگونه بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنیم؟

چگونه بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنیم؟

در حال حاضر مشاغل زیادی بیت کوین، لایت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را می پذیرند، اما استفاده از سکه ها در همه جا همچنان دشوار است. اگر در زمینه رمز ارزها مبتدی هستید، در اینجا سه ​روش برای تبدیل بیت کوین خود به پول نقد که می توانید در هر مکانی از آنها استفاده کنید، آورده ایم.

بهترین روش های تبدیل بیت کوین به پول نقد

برخی از مردم بیت‌کوین را به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن می‌دانند، آن را خریداری می‌کنند و نگهداری می‌کنند. برخی دیگر برای نقل و انتقال پول بین ارزها از آن استفاده می‌کنند و عده‌ای دیگر از همین افراد قطعا زمانی هم به فکر فروش ‌بیت‌کوین خود و تبدیل آن به پول رایج هستند. بنابراین بیت‌کوین مثل هر چیز با ارزش دیگری قابل تبدیلیت به ارزهای دیگر را دارا می باشد.

1-دریافت پول نقد با دستگاه خودپرداز بیت کوین

چگونه بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنیم؟

دستگاه های خودپرداز بیت کوین در اکثر شهرهای بزرگ جهان موجود است و راهی نسبتاً سریع برای تبدیل بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده به ارزهای دولتی ارائه می دهد.

بسیاری از دستگاه های خودپرداز بیت کوین به شما اجازه می دهند بیت کوین را به همان روشی که در دستگاه خودپرداز معمولی واریزمی کنید خریداری کنید. اکثر آنها در حال حاضر از ارزهای رمزنگاری شده دیگری مانند Litecoin و Ethereum پشتیبانی می کنند.

با این حال، هزینه های مربوط به این تراکنش ها بیشتر از آن چیزی است که از طریق خدمات آنلاین پرداخت می کنید، و نرخ تبدیل به طور کلی مطلوب نیست.

2-بیت کوین را از طریق سرویس آنلاین تبدیل کنید

چگونه بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنیم؟

چندین سرویس آنلاین محبوب به مردم امکان می دهد بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را در وب یا یک برنامه تلفن هوشمند خریداری کنند و همچنین بیت کوین را که برای ارزهای دولتی صادر می کنند بفروشند.

محبوب ترین سرویس Coinbase است و یک جایگزین خوب CoinJar است. هر دو خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را ارائه می دهند، در حالی که Coinbase همچنین از Bitcoin Cash (ارز رمزنگاری شده جدا از بیت کوین) پشتیبانی می کند و CoinJar دارای Ripple است.

هر سرویس می تواند برای پرداخت هزینه خریدهای رمزنگاری شده به حساب های بانکی متصل شود. این اتصال همچنین امکان فروش ارزهای رمزنگاری شده را فراهم می کند ، که می توانند ظرف چند روز تبدیل و به حساب بانکی منتقل شوند.

بیشتر بخوانید  صدای پای ارزهای دیجیتال بومی به گوشی می رسد!

بسیاری از مردم از Coinbase و CoinJar برای خرید بیت کوین (و سایر سکه ها) استفاده می کنند و سود خود را از طریق انتقال بانکی به عنوان ارزش سکه های خود نقد می کنند. دیگران از حساب های خود برای دریافت پرداخت های رمزنگاری شده  دوستان ، اعضای خانواده یا مشتریان استفاده می کنند.

3-استفاده از دبیت کارت بیت کوین

چگونه بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنیم؟

کارت های نقدی رمز ارز یک راه عملی و مقرون به صرفه برای هزینه کردن بیت کوین و سایر ارز رمزنگاری شده  تقریباً  در هر خرده فروش است. این کارت ها به کاربران اجازه می دهند تا سکه های خود را از طریق یک وب سایت آنلاین که آنها را به ارز فیات مانند دلار آمریکا یا یورو تبدیل می کند، سپرده گذاری کنند.

صادرکنندگان کارت اعتباری ارزهای رمزنگاری شده معروف عبارتند از موناکو ، Bitpay ، CoinJar و BCCPay. هر کارت از VISA یا Mastercard استفاده می کند ، به این معنی که در اکثر مشاغل برای خرید آنلاین و آفلاین کار می کنند.

دسترسی پذیری می تواند بر اساس منطقه جغرافیایی و محدودیت های استفاده روزانه و ماهانه متفاوت باشد، بنابراین هر کارت را برای پیدا کردن کارت مناسب خود مقایسه کنید.

آیا باید بیت کوین را به پول نقد تبدیل کرد؟

از آنجایی که بسیاری از مردم به ارزهای دیجیتال به عنوان یک استراتژی سرمایه گذاری نگاه می کنند تا یک ارز استفاده روزانه ، تبدیل به و یا از بیت کوین بر ارزش سبد سهام تأثیر می گذارد. تبدیل های مکرر برای رفع نوسانات در بازار کریپتوکوین ممکن است هزینه های هنگفت و نرخ نامطلوبی را در بر داشته باشد.

ارز رمزنگاری شده خود را در کیف پول یا سرویس آنلاین ذخیره کرده و فقط به پولی تبدیل کنید که باید در یکی از چرخه های بودجه خود هزینه کنید. در صورت نیاز غیرمنتظره به پول بیشتر ، سکه های بیشتری را بصورت نقدی از دستگاه خودپرداز بیت کوین برداشت کرده یا رمزنگاری خود را به کارت بانکی یا حساب بانکی منتقل کنید.

انتقال ارزهای رمزنگاری شده به حساب بانکی از طریق Coinbase یا CoinJar بین یک تا پنج روز طول می کشد ، بنابراین ، بهتر است برای دریافت پول نقد در مواقع ضروری به این روش اعتماد نکنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *