چگونه استیکرهای تلگرام را به واتس اپ تبدیل کنیم

برخلاف تلگرام، واتس اپ خیلی دیر استیکرها را به برنامه پیام رسان خود افزود. همچنین تنوع استیکرها در واتس اپ به مراتب کمتر از تلگرام است و همین امر موجب شده تا محبوبیت استیکرهای تلگرام بیشتر باشد. اگر می خواهید استیکرهای محبوب تلگرام را در واتس اپ هم داشته باشید، بهتر است این مقاله را دنبال کنید.

1-ابتدا برای انتقال استیکرهای تلگرام به واتس اپ باید پکیج موردنظر را دانلود کنید. برای انجام آن بایستی وارد تنظیمات تلگرام شده و گزینه chat settings را انتخاب نمایید. به پایین صفحه آمده و سپس به انتخاب Stickers and Masks بپردازید. حال نوبت به کلیک روی سه نقطه و انتخاب گزینه Copy Link می رسد.

2-در این بخش برای دانلود استیکرهای تلگرام باید از ربات DownloadsStickersBot@ کمک گیرید. باتوجه به اینکه واتس اپ تنها فرمت webp را در زمینه استیکر پشتیبانی می کند، باید در بخش تنظیمات ربات webp only را انتخاب کنید. در نهایت لینک مرحله قبلی را برای ربات می فرستید. در نتیجه ربات پکیج استیکر تلگرامی را جهت دانلود آماده می کند. سپس باید گزینه سه نقطه مقابل را لمس کرده و وارد بخش   save to downloads شوید و فایل را در گوشی هوشمند خود ذخیره نمایید.

3-در مرحله بعدی باید فایل دانلودی ربات را به Zip تبدیل کنید. اگر دارای برنامه استخراج فایل نیستید، بهتر است برنامه RAR را از گوگل پلی دانلود کنید.

4-برای اینکه بتوانید استیکرهای تلگرام را به واتساپ انتقال دهید باید از برنامه Personal Stickers for Whatsapp بهره گیرید. این اپ رایگان در گوگل پلی برای دانلود وجود دارد و برای دریافت آن نیاز به پرداخت هزینه ندارید. با اجرا این اپ به سادگی می توانید استیکرهای جذاب تلگرام را به واتس اپ منتقل کنید و مشکلی هم نخواهید داشت. پیام رسان واتس اپ در زمینه استیکر چندان برتر از تلگرام نیست و نیاز بوده تا از این روش بهره گیرید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین ویژگی های پیام رسان Whatsapp

نظرات در مورد : چگونه استیکرهای تلگرام را به واتس اپ تبدیل کنیم

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *