چگونه از دست پیغام آزاردهنده ی فیدبک ویندوز 10 خلاص شویم؟

مایکروسافت گاهی اوقات علاقه مند است بداند که آیا شما از ویندوز 10 راضی هستید یا خیر. اما این “گاهی اوقات” در واقع “همیشه” است! حال چگونه آن را غیرفعال کنیم؟

ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل فوق العاده ای است، اما هنوز با “بی نقص” بودن خیلی فاصله دارد. در واقع این سیستم عامل قابلیت های آزاردهنده ای نیز دارد که البته این قابلیت ها براساس نوع کاربر ممکن است متفاوت باشند. حال این اواخر شنیده شده که یکی از این قابلیت های آزاردهنده، کاربران را کلافه کرده است: windows feedback یا بازخورد ویندوز.

خیلی خوب است که مایکروسافت علاقه دارد تا انتقادات و پیشنهادات را به طور مستقیم از کاربر دریافت کند، اما ویندوز10 زیاد از حد پیام های پاپ آپ و ناگهانی خود را برای کاربر می فرستد. به علاوه، اگر شما واقعا چیزی برای گفتن دارید می توانید به راحتی از اپلیکیشن فیدبک ویندوز استفاده کنید و نظر و یا پیشنهاد خود را به کمپانی منتقل کنید.

با استفاده از روش زیر می توانید قابلیت درخواست اتوماتیک فیدبک ویندوز 10 را غیر فعال کنید:

privacysettings-100635237-orig
وارد منوی Start و سپس وارد اپلیکیشن Setting شوید؛ سپس بر روی Privacy کلیک کنید. در صفحه ی جدید، گزینه ی Feedback & diagnostics را از پنل سمت چپ انتخاب کنید.

nevah-100635238-orig

 

در بالای صفحه ی باز شده، عبارت Feedback frequency  را مشاهده خواهید نمود. حال منوی کشویی زیر عبارت “Windows should ask for my feedback” را باز کنید. به طور پیشفرض، گزینه ی اتوماتیک (Automatically(Recommended نتخاب شده است؛ دقیقا چیزی که از آن بیزاریم! حال از بین گزینه های انتخابی منو، گزینه ی آخر یعنی “Never” (هرگز) را انتخاب کنید.

حال اپلیکشین را ببندید و از هم اکنون از دست درخواست فیدبک مایکروسافت راحت خواهید بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حل مشکل AMD Adrenalin که کار نمی کند یا باز نمی شود

نظرات در مورد : چگونه از دست پیغام آزاردهنده ی فیدبک ویندوز 10 خلاص شویم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *