چه داستانی در بازی God of War: Ragnarok شاهد هستیم

استودیو سانتامونیکا با همکاری سونی بالاخره نسخه‌ی جدید فرانچایز God of War را با نام God of War: Ragnarok معرفی کرد. در ماه سپتامبر و زمانی که تقریبا شایعات و گمانه زنی‌ها به بیشترین میزان رسیده بودند، در رویداد پلی ‌استیشن 5 دیدیم که بالاخره سازندگان خبری رسمی و دقیق از این عنوان جدید منتشر نمودند. تقریبا ما هم همانند شما چیزی از گیم‌پلی یا تریلرهای بازی نمی‌دانیم و تنها بخشی که از بازی دیدیم همان ویدئوی کوتاهی است که از لوگوی بازی منتشر شد و اعلام داشت سال 2021 منتظر آن باشیم. در ادمه قصد داریم هرچیزی که از بازی یاد شده می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

بازی‌ها چه چیزی به ما می‌گویند؟

در پایان داستان نسخه‌ی 2018 فرانچایز فوق دیدیم که کراتوس و آترئوس شخصیت‌هایی را در روند گیم‌پلی پیدا کردند. همچنین با شخصیتی به نام لائوفی که نیمی خدا و نیمی هیولا بود روبه‌‍رو شدند. آشنایی با این شخصیت‌ها سبب شد تا در نتیجه‌ی برخورد با آن‌ها و انتخاب‌های متفاوت پایانی دیگری هم در بازی دیده ‌شود. در این پایان زمانی که به خانه برمی‌گردید، ثور چند سال بعد پیش کراتوس می‌آید. پس از آنکه ثور به خانه می‌رسد، کراتوس از او سوال می‌کند که چرا به خانه‌ی او آماده، و انتظار می‌رود که ثور یا برای انتقام پسرش پیش کراتوس رفته و یا قصد دارد به او کمک کند جلوی Ragnarok را بگیرد.

 

اما چه چیزی به نظر ما می‌رسد؟

باتوجه به مقطع زمانیی که در حال حاضر این عنوان در آن روایت می‌شود، پتانسیل بسیار قدرتمندی وجود دارد که این بار شاهد داستانی پدر و فرزندی باشیم که مستقیما به مسائل شخصی و روابط شخصی کراتوس و آترئوس می‌پردازد. این خط داستانی جدید پتانسیلی قدرتمند دارد که می‌تواند تحول بزرگی را در بازی ایجاد کند. شاید این بار قرار است ماجراجویی را در قالب آترئوس تجربه کنیم. اما سوال اصلی این است که او چطور می‌تواند قدرتمندتر از پدرش باشد اما همزمان نیاز به محافظت پدرش داشته باشد؟ ممکن است این بار شاهد اختلافی بین پدر و پسر باشیم که انتظار می‌رود ریشه‌هایی در نسخه‌ی 2018 آن داشته باشد. همچنین انتظار خط داستانی دیگری نیز می‌رود که این بار پدر و پسر بیشتر از گذشته با یکدیگر متحد شوند و با همکاری ثور که بالاتر به آن اشاره داشتیم با هر تهدیدی که مواجه می‌شوند مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید  ُسونی Xperia 1 V اولین گوشی با دوربین میکرو ماتریکس

هر کدام از این رخ دادهای احتمالی برای خط داستانی اصلی انتخاب شوند می‌توانیم از تغییر سه مورد دیگر در رابطه با گیم‌پلی بازی مطمئن باشیم. در این نسخه قطعا دشمنانی جدید، تکنیک‌های مبارزاتی جدید و مسئله‌ای احساسی عمیق بین کریتوس و آترئوس شاهد خواهیم بود.

انتظار کشیدن برای عرضه‌ی این عنوان امری دشوار است، امیدواریم هرچه سریعتر شاهد انتشار جزئیات بیشتر و البته گیم‌پلی‌های مختلف از این بازی باشیم. شما در رابطه با این نسخه‌ چه فکری می‌کنید؟ نظرات و مسائلی که به نظرتان می‌آید را با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چه داستانی در بازی God of War: Ragnarok شاهد هستیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *