چه انتظاراتی از MWC 2023 داریم

چه انتظاراتی از MWC 2023 داریم

با توجه به اینکه شیوع کووید-19 در مقایسه با چند سال گذشته دیگر به عنوان یک تهدید بزرگ برای سلامتی محسوب نمی شود، به نظر می رسد نمایشگاه تجاری کنگره جهانی موبایل 2023 از نظر حضور و تعداد شرکت های شرکت کننده در حال بازگشت به سطوح تقریباً عادی است. . این نمایشگاه همچنان بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان برای گوشی های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه و لوازم جانبی است. در اینجا چیزی است که باید در مورد رویداد قبل از شروع آن بدانید.

کنگره جهانی موبایل 2023 چیست و کجا برگزار می شود؟

این یک نمایشگاه تجاری با شرکت ها و سازمان ها است که جدیدترین و جدیدترین گوشی های هوشمند، تبلت ها و لوازم جانبی مرتبط را به نمایش می گذارند. از سال 1987 برگزار می شود و توسط انجمن GSM، یک سازمان تجاری برای شرکت های فناوری تلفن همراه، اداره می شود. این رویداد در بارسلون اسپانیا برگزار می شود.

MWC 2023 چه زمانی است؟

نمایشگاه واقعی از 27 فوریه تا 3 مارس 2023 برگزار خواهد شد. با این حال، برخی از شرکت ها ممکن است اعلامیه های MWC خود را اعلام کنند یا در روزهای منتهی به رویداد کنفرانس های مطبوعاتی در بارسلون برگزار کنند.

آیا کسی می تواند در نمایش شرکت کند؟

برخلاف بسیاری دیگر از نمایشگاه‌های تجاری فناوری، که معمولاً برای عموم آزاد نیستند، یک فرد معمولی می‌تواند برای شرکت در MWC 2023 بلیت بخرد. با این حال، آنها ارزان نیستند. ارزان ترین بلیط برای شرکت در این رویداد ۷۹۹ یورو یا حدود ۸۵۳ دلار قیمت دارد. قبل از کووید، این رویداد بیش از 100000 شرکت کننده داشت، اما مشخص نیست که چه تعداد در سال 2023 شرکت خواهند کرد.

چه شرکت هایی در MWC 2023 شرکت خواهند کرد و چه چیزی را اعلام خواهند کرد؟

انتظار می‌رود اکثر شرکت‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در نمایشگاه امسال شرکت کنند. با این حال، در برخی موارد مشخص نیست که آنها چه چیزی را ممکن است اعلام کنند. در اینجا خلاصه‌ای از شرکت‌هایی که قصد شرکت در آن را دارند، و برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد آنچه که در طول MWC 2023 فاش خواهند کرد، آمده است.

  • سامسونگ =بزرگترین شرکت گوشی های هوشمند غیر اپل در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، اما از آنجایی که این شرکت چند هفته پیش گوشی های پرچمدار گلکسی S23 خود را معرفی کرده است، مشخص نیست که آنها چه چیزی را در غرفه خود به نمایش خواهند گذاشت.
  • OnePlus= این شرکت قبلاً گوشی OnePlus 11 را معرفی کرده بود، اما در جریان رویداد مطبوعاتی جهانی خود در 1 فوریه، همچنین اعلام کرد که یک گوشی دیگر به نام OnePlus 11 Concept را به عنوان بخشی از MWC 2023 به نمایش خواهد گذاشت.
  • شیائومی =سازنده گوشی چینی قبلاً اعلام کرده است که گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی خود را در تاریخ 26 فوریه، یک روز قبل از آغاز MWC 2023، به طور رسمی در بارسلون عرضه خواهد کرد.
  • آنر = این شرکت در تاریخ 27 فوریه در بارسلونا یک رویداد مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و در آنجا به طور رسمی از سری گوشی های Magic 5 خود را همراه با عرضه جهانی گوشی هوشمند Honor Magic Vs معرفی خواهد کرد.
  • Oppo = این شرکت در نمایشگاه حضور دارد، اما هیچ صحبت رسمی در مورد آنچه ممکن است نشان دهد وجود ندارد. برخی شایعات ادعا می کنند که اوپو Find X6، Oppo Pad 2 و گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip را به مخاطبان جهانی معرفی خواهد کرد.
  • هواوی =اگرچه شرکت چینی گوشی‌های هوشمند همچنان استفاده از قطعات آمریکایی را ممنوع کرده است، اما برخی شایعات حاکی از حضور پررنگ این شرکت در MWC 2023 است. این شرکت می‌تواند هواوی P60 و هواوی میت 60 را همراه با آن در این نمایشگاه معرفی کند. گوشی تاشو بعدی، Huawei Mate X3.
  • ریلمی = شرکت گوشی‌های هوشمند تأیید کرده است که Realme GT 3 را به عنوان بخشی از برنامه‌های خود در MWC 2023 معرفی خواهد کرد.
  • TECNO = سازنده نسبتاً جدید گوشی های هوشمند قصد دارد یک تلفن تاشو به نام PHANTOM V Fold را در 28 فوریه در بارسلونا در جریان MWC 2023 به نمایش بگذارد.
بیشتر بخوانید  رابط کاربری EMUI 11 هوآوی برای راحتی کاربران آسان سازی شد

شرکت‌های دیگری که قرار است در این نمایشگاه شرکت کنند عبارتند از Lenovo-Motorola، Nokia، MediaTek، Qualcomm و Vivo. از قضا، دو تا از بزرگترین شرکت های تلفن همراه، گوگل و اپل، در نمایشگاه MWC 2023 شرکت نخواهند کرد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چه انتظاراتی از MWC 2023 داریم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *