چهار و نیم میلیون اپل واچ در سه ماهه ی سوم سال جاری میلادی به فروش رفته است

اپل واچ

اپل واچ | ساعت های هوشمند این روزها وارد دوره ی جدیدی شده اند که با پیشرفته تر شدن گوشی های هوشمند به عنوان یکی از لازمه های آن ها تبدیل شده اند که تقریبا هر کاربر با خرید گوشی های پرچمدار اقدام به خرید یک ساعت هوشمند نیز می نماید. کمپانی اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست و کاربران زیادی در دنیا از اپل واچ استفاده می نمایند.

اپل واچ

بر اساس گزارش های آماری منتشر شده، میزان فروش ساعت‌ های هوشمند به حدود 10 میلیون دستگاه رسیده است که تقریبا ۴۵ درصد از این ساعت های هوشمند مربوط به اپل واچ کمپانی اپل می باشد. میزان فروش کوپرتینویی ها در مقایسه با سال قبل، حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است، مقدار فروش سال قبل کمپانی اپل حدود 3.6 میلیون دستگاه بود. قابل توجه است که کمپانی اپل هیچگاه آمار دقیقی از میزان فروش اپل واچ های خود منتشر نکرده است. بر اساس گفته‌ ی کمپانی امریکایی اپل، میزان فروش گجت های پوشیدنی این کمپانی در طول سه‌ ماهه‌ ی گذشته به حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است و با در نظر داشتن فروش دیگر محصولات، به طورکل درآمدی برابر با 4.2 میلیارد دلار توانسته است کسب نماید.

اپل واچ

در حال حاضر سهم کوپرتینویی ها در بازار ساعت‌ های هوشمند به دلیل حضور کمپانی هایی نظیر فیت‌ بیت و سامسونگ به پایین تر از ۶۰ درصد رسیده است. کمپانی فیت‌ بیت در حال حاضر با مدل‌ های لونیک و ورسا و کمپانی سامسونگ نیز با گلکسی واچ وارد بازار شده اند. این کمپانی ها در سه‌ ماهه‌ ی سوم سال جاری میلادی به ترتیب 1.5 و 1.1 میلیون ساعت هوشمند را  به فروش رسانده اند. گارمین نیز به عنوان چهارمین کمپانی فروشنده‌ ی بزرگ بازار، رشد و پیشرفت زیادی داشته است ولی به منظور حفظ موقعیت خود در این زمینه باید فاکتور‌های رقابت‌ را افزایش بدهید. این کمپانی تقریبا  در حدود 800 هزار دستگاه به بازار عرضه نموده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: appleinsider

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چهار و نیم میلیون اپل واچ در سه ماهه ی سوم سال جاری میلادی به فروش رفته است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *