چند روش مفید برای جلوگیری از زود خالی شدن باتری آیفون

باتری آیفون

جلوگیری از زود خالی شدن باتری آیفون : اگر شما نیز از کاربران گوشی های آیفون قدیمی و نسخه های قبلی هستید به احتمال زیاد پس از به روز رسانی های جدید آیفونتان شاهد کاهش سرعت عملکرد گوشی و زود خالی شدن باتری آن هستید، این موضوع نیز به طور کاملا رسمی از سوی کمپانی محبوب آمریکایی یعنی کمپانی اپل به تایید رسیده است اما مهم ترین موضوعی که این جا وجود دارد مصرف بیش از حد باتری این گوشی است که به طور جدی طول عمر باتری این گوشی ها پایین آمده است.

شرکت مربوطه یعنی اپل توضیح داده است که این عملکرد را به عنوان یک عامل احتیاطی انجام داده است. این کمپانی محبوب در گوشی های ایفون خود از باتری های لیتیوم یون بهره می برد که با گذشت زمان تغییراتی در قدرت این باتری ها ایجاد می شود و طول عمر مفید آین باتری ها پایین می آید، کمپانی اپل همچنین افزود که اگر عملکرد باتری را کاهش ندهد، خطر بیشتری برای از بین بردن قطعات داخلی وجود خواهد داشت و گوشی های آیفون به طور غیر منتظره ای خاموش می شوند.

باتری آیفوناقداماتی که می تواند در مصرف باتری گوشی های آیفون شما صرفه جویی کند:

۱. خاموش کردن اعلان های برنامه های غیر ضروری به منظور کاهش مصرف باتری گوشی. همه ی ما میدانیم که اعلام های زیادی که هر برنامه دارد باعث کاهش عمر باتری می شود پس می توان با لغو کردن این اعلام ها از مصرف بیش از حد باتری گوشی جلو گیری کنیم.

۲. برنامه هایی که به نظر خودتان بسیار کارا هستند و همیشه در طول روز با آن ها کار می کنید را هر دفعه به طور کامل نبندید چون برای راه اندازی این برنامه ها به انرژی بیشتری نیازمندی برای همین مصرف باتری شما بالا می رود.

۳. فعال بودن موقعیت جغرافیایی یا همان مکان در گوشی باعث مصرف بیش از حد باتری می شود.

پس هنگامی که شما از نقشه استفاده نمی کنید  یا با نرم افزار هایی که به این قابلیت نیاز ندارد کار می کنید، با خاموش کردن مکان گوشی از صرفه جویی انرژی باتری گوشی تان بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید  بالاخره ios 9 اپل منتشر شد!!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چند روش مفید برای جلوگیری از زود خالی شدن باتری آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *