چمن مصنوعی، سودی کلان برای تجارت شما!

چمن مصنوعی، سودی کلان برای تجارت شما!

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که برای زیباسازی محوطه کارو تجارت خود به دنبال راهکار هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. بدون شک در عصر حاضر با نوآوری و پیشرفت تکنولوژی، روش های مقرون به صرفه تری برای این منظور وجود دارد که شاید به ذهنتان نرسیده است.

اگر کمی به محیط اطراف خود دقت کنید، در اکثر فضاهای تجاری بزرگ مانند مجتمع های تفریحی، از چمن مصنوعی برای زیباسازی و سرسبزی محوطه استفاده می کنند. اما چرا چمن مصنوعی؟ بدون شک این محصول در مقایسه با سایر ابزاری که برای زیباسازی استفاده می شود، مزایایی دارد که صاحبان تجارت های بزرگ از آن غافل نبوده اند!

موارد زیر 5 مزیت مهم چمن های مصنوعی هستند که این محصولات را به یک انتخاب مطمئن تبدیل می کنند:

چمن مصنوعی، سودی کلان برای تجارت شما!

تعمیر و نگهداری کمتر، هزینه کمتر

برای ایجاد یک تجارت پر رونق، باید در مورد صرف هزینه ها زیرک باشید. اگر ابزاری به شما پیشنهاد می شود که سبب کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت و بهبود تجارت شما می شود، این فرصت را دست کم نگیرید. چمن مصنوعی در مقایسه با چمن های طبیعی و همچنین سایر ابزار زیباسازی، مراقبت و نگهداری کمتری نیاز دارد و به همین دلیل تعمیر کمتری نیز نیاز هست. به این ترتیب با استفاده از چمن مصنوعی از صرف هزینه های مربوط به نگهداری پیشگیری می شود. علاوه بر این، چمن مصنوعی نیازی به نیروی انسانی، دستگاه چمن زنی و آفت کش نخواهد داشت. پس شما می توانید با انتخاب این محصول، علاوه بر هزینه ای که برای خرید ماشین علف زنی مصرف می کنید، در مصرف آب نیز صرفه جویی کنید. جدا از تمامی موارد ذکر شده، قیمت چمن مصنوعی نیز در مقایسه با دوام و ماندگاری بسیار بالای آن بسیار مقرون به صرفه است.

نگهداری چمن مصنوعی بسیار آسان است و کافیست تنها با یک جاروی دستی و یا برقی سطح آن را از زباله ها تمیز کنید.

ظاهری حرفه ای

حتما شنیده اید که می گویند، نمی توان یک کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت کرد، اما بهتر است با هم صادق باشیم! همه ما مقصر هستیم که بارها و بارها از روی ظاهر یک کسب و کار، در مورد آن قضاوت کرده ایم.

استفاده از چمن مصنوعی به واسطه مرتب و سرسبز بودن می تواند در زیبایی ظاهری فضای کاری و جذب مشتری بسیار تاثیر گذار باشد. یک چمن سبز و مرتب به مشتریان شما نشان می دهد که شما به جزئیات توجه می کنید و در هر کاری حرفه ای هستید. چمن مصنوعی شکلی از تبلیغات است که بازده زیادی دارد.

تمیز و ایمن

تصور کنید زمانی که باران می بارد، گل و لای بوجود آمده از چمن های طبیعی، کسب و کار شما را به یک محیط آلوده کرده و ردپاهای گل آلود بر روی کف محوطه شما باعث ایجاد محوطه ای نه چندان دلچسب خواهد شد. چمن مصنوعی با داشتن قابلیت زهکشی فوق العاده، هر نوع مایعی را به سرعت از قسمت زیرین خود تخلیه کرده و از ایجاد گل و لای و همچنین حشراتی که عموماً ناقل بیماری هستند، پیشگیری می کند. چمن مصنوعی با ایجاد یک محیط تمیز و دلنشین به طور همزمان هم در حفظ زیبایی ظاهری محیط کار شما و هم در جذب مشتریان تاثرگذار است.

محیط زیست

عدم نیاز به آبیاری و یا نگهداری از چمن مصنوعی باعث کاهش مصرف آب و سوخت های فسیلی خواهد شد. با انتخاب چمن مصنوعی هرگز نیازی به  استفاده از  ماشین های چمن زنی نخواهید داشت. از همه مهمتر، شما از هدررفتن مقدار هنگفتی  از آب جلوگیری خواهید کرد. و شاید مهمترین مزیت چمن مصنوعی همین باشد!

چمن مصنوعی، سودی کلان برای تجارت شما!

دوام بالا

چمن مصنوعی با داشتن دوام بالا، برای مدت زمان بسیار طولانی و تا چندین سال سالم خواهد ماند. این یک سرمایه گذاری باورنکردنی است، که سال به سال بازده آن ادامه خواهد داشت. شما تنها با یک بار صرف هزینه، برای سالیان بسیار طولانی از ظاهری زیبا استفاده خواهید کرد. هرچه کیفیت چمن مصنوعی انتخابی شما بالاتر باشد، بدون شک دوام و ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این، با انتخاب چمن مصنوعی هزینه ابزار و وسایلی را که معمولاً استفاده می کنید کاهش می دهید، و نیازی به استخدام نیروی انسانی نیز نخواهید داشت.

نحوه خرید چمن مصنوعی

برای خرید چمن مصنوعی ابتدا لازم است برخی از موارد را مانند میزان تردد در محوطه و همچنین نوع محوطه خود را در نظر داشته باشید. چمن های مصنوعی در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف تولید می شوند. چمن های مصنوعی از نقطه نظرهایی مانند ارتفاع الیاف، تراکم بافت و جنس الیاف و .. با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال هر چه ارتفاع الیاف بلندتر باشد، زیبایی چمن بیشتر است اما در مقابل به نظافت بیشتری هم نیاز دارد. شاید لازم باشد که پیش از خرید چمن مصنوعی ابتدا با کارشناسان مربوطه در شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی مانند شرکت خانه چمن به آدرس اینترنتی https://khanechaman.com/ در ارتباط باشید. این شرکت با ارائه خدمات مشاوره رایگان شما را در مسیر یک انتخاب درست یاری می دهد.

شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی، زیبایی، ایمنی و توانایی جذب مشتری بیشتر را به همراه داشته باشید و هر بار که از محوطه تجاری خود عبور می کنید، به خودتان برای چنین تصمیم هوشمندانه ای تبریک بگویید.

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چمن مصنوعی، سودی کلان برای تجارت شما!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *