چطور با سایت های تازه تاسیس در نتایج گوگل رتبه بگیریم؟

سئو در کرج

کسب و کارهای تازه تاسیس عموما از توان و قدرت کافی برای رقابت با سایت های قدرتمند و برندهای معتبر برخوردار نیستند. اما برای کسب رتبه در سایت های تازه تاسیس باید چه کاری انجام بدهیم؟ با مهرزاد وب همراه باشید تا به عنوان یکی از برترین شرکت های سئو در کرج به بررسی مطالبی بسیار مهم در این موضوع بپردازیم

در کسب و کارهایی که در مراحل اولیه قرار دارند ، سرمایه و جریان نقدی محدود است. شما باید هزینه های بازاریابی را در بین استراتژی ها و کانال هایی تقسیم بندی کنید که بازده سرمایه گذاری بیشتری را در زمان کوتاه تری برای شما به همراه داشته باشد.

وقتی صحبت از بازگشت سرمایه به میان می آید ، عموما از سئو به عنوان یک سیستم آهسته یاد می کنند که البته در بعضی موارد و شرایط  نیز صادق است. اکنون، بیایید با استراتژی‌هایی از سئو که کسب و کارهای اولیه می‌توانند برای کمک به رشد خود ، صرف نظر از جایگاه ، از آن استفاده کنند، آشنا شویم:

مزایای سئو برای کسب و کارهای تازه تاسیس

 

  1. سئو مقرون به صرفه است

سئو ، سرمایه گذاری شما را در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی که با هزینه های بالا در حال انجام هستند ، خیلی سریعتر باز میگرداند. با انجام سئو اصولی ، کسب و کاهای تازه به راحتی می توانند بازگشت سرمایه خوبی داشته باشند.

در مقایسه با سایر اشکال دیجیتال مارکتینگ مانند تبلیغات کلیکی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و سایر روش ها ، سئو کاملاً متفاوت است. در واقع شما به همان اندازه که محتوای مرتبط و مبتنی بر هدف تولید می کنید.کاربران بالقوه و در نتیجه مشتریان را ایجاد می کنید.

 

  1. سهم بزرگتری از بازار دارد

گوگل اکنون روزانه بیش از 3.5 میلیارد جستجو را پردازش می کند و این تعداد همچنان در حال افزایش است. با این تعداد جستجو و سهم بزرگ در بازار سئو همیشه می تواند باعث موفقیت در کسب و کار شود.

بسیاری از افراد قبل از اینکه تصمیم به انجام یا خرید چیزی بگیرند در ابتدا برای بررسی سایر جوانب این موضوع در گوگل به جست و جو می پردازند و این تعداد افراد به شدت در حال گسترش می باشد. به این ترتیب، اگر از سئوی تجارت خود صرف نظر کنید، در نهایت به شدت نا امید خواهید شد.

سئو در کرج

  1. سئو یک قلمرو پادشاهی است

ما حاکم هستیم، از طریق پیاده‌سازی سئوی استراتژیک، استارت‌آپ‌ها به راحتی می‌توانند حضور آنلاین خود را در نتایج گوگل و جستجوها افزایش دهند، ترافیک بیشتری را با تولید محتوای جالب و هدفمند جذب کنند، و می‌توانند در کمترین زمان به موفقیت بزرگی دست یابند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نتایج بهتری را برای وب سایت های جدید در مقایسه با سایر روش های دیگر به همراه دارد. بنابراین، چگونه می‌توانیم بهترین شیوه‌های سئو را در یک استارت‌آپ اعمال کنیم؟

در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید برای توسعه یک کسب و کار نوپا انجام دهید.

 

راهنمای گام به گام پیاده سازی سئو برای استارت آپ ها

راه اندازی یک کمپین سئوی موفق برای یک استارتاپ مستلزم رعایت موارد زیادی است که در اینجا به بررسی این موارد خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

 

مرحله 1 : تعیین اهداف

برای به دست آوردن نتایج طبق برنامه ریزی، ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید. سئو به شدت از اصول مبتنی بر اهداف و استراتژی شما پیروی می کند.

مشخص کردن یک هدف معقول و مشروع در شروع سئو بسیار مهم است، و همینطور که می دانید سئو یک رقابت و بازی طولانی است. در نتیجه دانستن اهداف و تعیین استراتژی هایی در جهت رسیدن به اهداف می تواند به کار شما سرعت ببخشد.

اهداف مهم کسب و کارهای نوپا :

  • افزایش ترافیک ارگانیک
  • افزایش فروش
  • برند سازی
  • افزایش شهرت برند در فضای مجازی و سطح اینترنت

 

مرحله 2 : تحقیق کلمات کلیدی

جستجوی کاربران ستون های سئو هستند و سئو بر اساس جستجو کاربران کار می کند.

برای استارت آپ های خود، به دنبال کلمات کلیدی مرتبط باشید که کاربران در وب جستجو می کنند. کلمات مختلف را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین کلمات را در لیست کلمات کلیدی مورد نظر خود قرار دهید. و همواره به یاد داشته باشید کلماتی که رقابت کمتری دارند را ساده تر می توانید به رتبه های بالای گوگل برسانید. بسیاری از سئو کاران در شروع کار از این روش استفاده می کنند.

سئو در کرج

نحوه ی تحقیق کلمات کلیدی:

  • دنیای کلمات کلیدی را شناسایی کنید و فقط کلمات مرتبط را در لیست خود حفظ کنید.
  • کلمات کلیدی هدف شما باید با محصولات و خدمات شما در یک راستا باشند.
  • صفحات فرود سایت هایی که در این کلمات رتبه دارند را بررسی کنید.
  • لیست کلمات کلیدی خود را به صورت منظم به روز رسانی نمایید.

 

مرحله 3 : برنامه ریزی تولید محتوا

پس از اتمام کار با کلمات کلیدی و تهیه یک لیست کامل از آن ها باید سراغ تولید محتوای هدفمند برای کلمات کلیدی خود باشیم.

محتوا پادشاه است و موتور جستجو محتوایی را ارائه می دهد که فاقد سرقت اطلاعاتی باشد، به طور منحصر به فرد ایجاد شده است و نیاز کاربر را برطرف کند. هنگام محتوا نویسی همیشه توجه به اصول نگارشی داشته باشید و فراموش نکنید که محتوای خود را برای موتور جستجو ننویسید.

اصول نگارش محتوای سئو شده :

  • به قصد کاربر بنویسید
  • بر روی موضوعات اصلی و سرفصل ها تمرکز کنید.
  • جزئیات را به متن خود اضافه کنید.
  • لینک های ورودی و خروجی داشته باشید.
  • خلاقیت داشته باشید و با تعیین پرسش های مختلف مخاطب را با خود درگیر کنید.

 

مرحله 4 : بهینه سازی فنی

وب سایت شما اولین هویت شماست که کاربران شما را به عنوان یک برند می بینند و درک می کنند. بنابراین، هیچ دلیلی برای انکار خود، به آنها ندهید. از طریق بهینه‌سازی فنی، می‌توانید وب‌سایت خود را عمیق‌تر بررسی کنید و عواملی را که به بهترین وجه برای وب‌سایت شما کار می‌کنند تجزیه و تحلیل کنید.

بهینه سازی فنی سرعت وب سایت، زمان بارگذاری صفحه را بهبود می بخشد و نرخ پرش را کاهش می دهد. علاوه بر این، سئوی فنی سرنخ های بیشتری را برای کاربران ایجاد کند و نرخ تبدیل را افزایش دهد.

دلایل بهینه سازی فنی  ( سئو تکنیکال ) برای سایت های نوپا:

  • افزایش رتبه در موتور جستجو
  • ضعف محتوا و وب سایت خود را شناسایی کنید
  • کاهش هزینه های اضافی برای سئو
  • هنگام پیاده‌سازی سئوی تکنیکال، باید نقشه سایت را بسازید، برچسب‌های عنوان و توضیحات متا تمام صفحات را بررسی کنید، تگ های عنوان و عنوان‌های فرعی را بهبود ببخشید، خطاهای خزیدن و HTTPS را بررسی کنید.

 

مرحله 5 : لینک سازی

 

موفقیت سئو تا حد نسبتا زیادی به کیفیت و کمیت لینک بیلدینگ بستگی دارد. هراندازه تعداد لینک هایی که وب سایت شما داشته دارد بیشتر باشد، شانس کسب رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو بسیار زیاد است. البته همیشه باید این نکته را در نظر گرفت که لینک های اجاره خسارت جبران ناپذیری برای سایت ما خواهد داشت و مرز بسیار باریکی مابین این دو مورد وجود دارد.

بک لینک را می توان به عنوان رای اعتماد در اینترنت در نظر گرفت. وقتی یک مرجع صفحه شما را پیوند می دهد، می گوید که محتوای این صفحه خاص قابل اعتماد است.

بهترین نکات برای اجرای لینک سازی خارجی:

  • وبلاگ بسازید
  • لینک بخواهید
  • سایت خود را در میان سایت های معتبر لیست کنید

امروزه لینک سازی بسیار تغییرات بسیاری داشته و از کمیت به سمت کیفیت حرکت کرده است و این دقیقا چیزی است که خود گوگل هم توصیه می کند.

 

مرحله 6 : ارزیابی و بهینه سازی مجدد

سئو یک فرآیند بی نهایت است.

اگر سوال پرسیده شود که سئو در یک وب سایت چه زمانی متوقف خواهد شد باید با صراحت اعلام کنیم هیچوقت. همیشه راه ها و روش های جدیدی وجود دارد که باید به سمت آن ها حرکت کنیم. به تمرین های فوق ادامه دهید و نتایج را به صورت هفتگی یا ماهانه ارزیابی کنید تا نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسید.

از آنجایی که سئو یک پروژه بلندمدت است، بنابراین به سرعت درگیر نشوید و به صورت مداوم و با آرامش معیار های زیر را بررسی کنید:

  • رتبه بندی وب سایت
  • ترافیک ارگانیک
  • نرخ تبدیل

استراتژی خود را بسته به ارزیابی خود از این نتایج تغییر دهید و به یاد داشته باشید که آخرین روندها و به روز رسانی های سئو را به صورت مداوم بررسی کنید.

 

باید ها و نبایدها برای سئو سایت های تازه تاسیس :

سئو مانند یک کودک ، بسیار حساس است و شما باید مراقبت و تمرین زیادی داشته باشید تا آن را تازه، تمیز و در حال رشد نگه دارید. برای تعیین کمیت نتایج سئو، لطفاً این بایدها و نبایدها را در نظر گرفته و مداوم بررسی کنید.

بایدها :

  • روند حرکتی و پیشرفت خود را بررسی کنید و در صورت نیاز تغییر استراتژی دهید.
  • همیشه در کنار خود یک کارشناس سئو ماهر داشته باشید.
  • با جدیدترین استراتژی ها و قوانین و الگوریتم های گوگل آشنا شوید.

 

نبایدها:

  • محتوای تکراری یا مملو از کلمات کلیدی
  • هرگز برای لینک ها هزینه نکنید.
  • با روش های اسپم لینک سازی انجام ندهید.

 

جمع بندی:

نتایج حاصل از سئو ممکن است ماه‌ها طول بکشد، به‌ویژه برای سایت‌های جدید، و استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه… بنابراین صبور باشید و پیشرفت خود را دنبال کنید.

برای سئو سایت خود نیازمند کمک یا مشاوره هستید ؟ شرکت طراحی سایت مهرزاد وب در کرج در تمام مراحل همراه شما خواهد بود پس همین الان با ما تماس بگیرید.

تلفن : 09026446641

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چطور با سایت های تازه تاسیس در نتایج گوگل رتبه بگیریم؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *