چرا باید قشم و کیش را ببینیم؟

چرا باید قشم و کیش را ببینیم؟

شهرهای جنوبی ایران هر کدام زیبایی‌های خاص خودشان را دارند که به علاقمندان سفر و طبیعت، انگیزه کافی برای سفر چندین باره به این خطه را می‌دهند. جزیره قشم و کیش نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از آن جزایر جنوبی هستند که نه تنها یک بار، بلکه چندین بار می‌توان به آنها سفر کرد و از اقامت در آن جزایر لذت برد. حال ما در این مقاله می‌خواهیم بخشی از دیدنی‌های این دو جزیره معروف جنوبی را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید که با خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به این جزایر سفر کنید، برنامه منظمی برای بازدید کامل از هر دو جزیره تنظیم کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سفری به کیش

اگر تا حالا به نگین خلیج فارس سفر نکرده‌اید، باید بگوییم که دیدنی‌های زیادی را از دست داده‌اید. اگر به کیش بروید، می‌توانید سری به کشتی یونانی به گل نشسته در غرب جزیره بزنید، کشتی که گفته می‌شود صاحبش برای دریافت غرامت بیمه، آن را به گل نشاند! سپس به شهر زیرزمینی کاریز بروید و از سیستم آب رسانی گذشتگانمان حیرت کنید. سپس سری به قلعه جنی بزنید، جایی که بومیان جزیره می‌گویند توسط اجنه تسخیر شده! سپس به شهر باستانی حریره بروید و از تماشای بقایای این شهر باستانی بازدید کنید. البته که نباید تماشای باغ پرندگان کیش و همچنین پارک دلفین‌ها را نیز از دست بدهید.

سفری به قشم

جزیره قشم نیز مانند جزیره کیش، پر است از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان که از دیدن آنها لذت خواهید برد. شما در قشم می‌توانید سوار قایق‌های مخصوص شوید و به دل جنگل حرا این جزیره بروید و از دیدن این جنگل حیرت انگیز لذت ببرید. سپس می‌توانید به تنگه چاهکوه بروید و سفری ماجراجویانه را داخل این تنگه فوق‌العاده زیبا آغاز کنید. از دیگر دیدنی‌های این جزیره می‌توان به غار خربس، دره ستارگان و پارک کروکودیل‌ها اشاره کرد. البته که هنگام اقامت در قشم، می‌توانید سفرهای یک روزه‌ای هم به جزیره هرمز و هنگام داشته باشید و از زیبایی‌های این جزایر بکر کیف کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

رفتن به این جزایر زیبای جنوبی ایران کار سختی نیست. شما کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شوید و در قسمت پرواز داخلی برای خرید بلیط پرواز تهران قشم و یا خرید بلیط پرواز تهران کیش اقدام کنید و این بلیط‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شهر مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از بلیط‌های موجود را برای شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه آن بلیط‌ها، بلیط مورد نظر خود را خریداری کرده و هزینه آن را نیز بصورت آنلاین پرداخت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا باید قشم و کیش را ببینیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *