چرا باید به گرگان سفر کنیم؟

چرا باید به گرگان سفر کنیم؟

شهرهای مختلفی در استان­های شمالی کشورمان هستند که هم بدلیل داشتن آب و هوای مطبوع و هم بخاطر سرسبز بودنشان و هم بخاطر داشتن همجواری با دریا و داشتن ساحل، در فصول مختلف سال با حجم عظیمی از مسافرانی که به این شهرها سفر می­کنند، مواجه می­شوند. مسافران تهرانی نیز معمولا در تعطیلات و خصوصا پایان هفته­ها، زیاد به این شهرهای شمالی سفر می­کنند. یکی از این شهرهای زیبا و سرسبز، گرگان است. شهر گرگان طبیعت شگفت­انگیزی دارد که نباید از دیدن آن غافل شوید. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از جاذبه­های طبیعی این شهر را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید با خرید بلیط اتوبوس به گرگان سفر کنید و از گشتن در آن لذت ببرید، از این جاذبه­ها دیدن کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چطور می­توانید بلیط اتوبوس گرگان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

جنگل النگدره

یکی از این دیدنی­های گرگان، پارک جنگلی النگدره و یا همان جنگل النگدره می­باشد. النگدره که یکی از مناطق محبوب گردشگری استان گلستان می­باشد، فاصله خیلی کمی با شهر گرگان دارد. شما می­توانید در این پارک گشت بزنید، همراه دوستان و یا خانواده در آن پیک نیک کنید و البته از امکانات دیگری مانند بازی­های گروهی، دوچرخه سواری و حتی پیاده­روی در آن لذت ببرید.

پارک جنگلی ناهارخوران

یکی دیگر از زیباترین پارک­های جنگلی ایران که احتمالا نام آن را شنیده باشید و فاصله خیلی کمی با شهر گرگان نیز دارد، پارک جنگلی ناهارخوران گرگان می­باشد. این پارک جنگلی که مانند النگدره، یکی از مناطق گردشگری مهم این شهر می­باشد و در فصل تعطیلات، مجموعا جمعیت زیادی برای پیک نیک به آنجا می­روند، حدود ۳ هزار هکتار مساحت دارد که می­توانید در آن انواع پوشش­های گیاهی را پیدا کنید.

خرید بلیط اتوبوس

هر زمان که تمایل داشتید با خرید بلیط اتوبوس تهران گرگان به این شهر زیبای شمالی سفر کرده و از طبیعت فوق­العاده آن لذت ببرید، کافیست سری به سایت و یا اپلکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما می­توانید با ورود به بخش اتوبوس، شهر مقصد خود را جستجو کرده و همچنین تاریخ حرکت­تان را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ بلیط­های مختلفی از شرکت­های اتوبوسرانی مختلف را برای شما نمایش می­دهد که می­توانید با مقایسه شرکت­ها، هزینه اتوبوس، نوع آن و ساعت حرکت، بلیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید و هزینه آن را بصورت کاملا آنلاین پرداخت نمایید. شما می­توانید از اسنپ تریپ بلیط اتوبوس به شهرهای دیگر از جمله بلیط اتوبوس تهران مشهد و یا تهران اصفهان را نیز با مناسب­ترین قیمت خریداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا باید به گرگان سفر کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *