چالش صدا برای تلویزیون ، راه کار فوق العاده شرکت ال جی

تلویزیون

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به هنگام دیدن تلویزیون مایلید بهترین حس را تجربه کنید حتما می دانید که کیفیت تصویر تنها پنجاه درصد شرایط مورد نظر را مهیا می کند و باقی درصد یا شاید بیشتر هم مربوط به کیفیت صدا است که باعث می شود تا کاملا خود را در تصویر و جو مورد نظر غرق کنید.

عامل صدا به قدری مهم است که حتی کارگردان بزرگی مثل کریستوفر نولان نیز می گوید : صدا به اندازه ی تصویر در فیلم مهم است.

داستان و احساسات نیز باید به راحتی فیلم را به مخاطب بفهمانند. من به شخصه برای توضیح فیلم هایم از لایه های مختلفی استفاده می کنم، به خصوص از تصویر و به همان اندازه از صدا. متاسفانه بسیاری از شرکت های تولید کننده تلویزیون این مهم و ضروری را نادیده گرفته و با باریک تر و نازک تر کردن قطر تلویزیون از کیفیت صدای خروجی می کاهند.

بیشتر این شرکت ها و کمپانی ها هیچ راه حلی برای جایگزینی هم به شما ارائه نداده و در نهایت شما را با یک صدای ضعیف و بدون کیفیت تنها می گذارند و البته آر رده خارج شدن سینما های خانگی، ارائه یک صدای بسیاری غنی و با کیفیت که کل محیط را در بر میگیرد تبدیل به یکی از چالش های جدید تولیدکنندگان شده است.

چالشی که شرکتی مثل ال جی به راحتی توانسته آن را با ساندبار های بسیار قدرتمند خود حل کند. ساند بار جدید ال جی یعنی مدل SJ 9  قدرت فناوری جدید را به کار گرفته است تا تجربه ی نهایی صدای سینما دوباره خلق کند و در عین حال طراحی خیلی خوب و جذاب آن ظرافت را به خانه های کاربران می آورد.

ابن گجت دارای بلند گو های چند گانه است، که شامل دو اسپیکر قدرت مند رو به بالا مجهز شده است تا شنوندگان در هر نقطه ای بهترین صدا را دریافت کنند. خبر خوبی که برای کاربران دارای سیستم های تصویری 4K وجود دارد این است که این سیستم صوتی جدید ال جی از قابلیت صدای 4K نیز پشتیبانی می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات LG G Pro 3 لو رفت

نظرات در مورد : چالش صدا برای تلویزیون ، راه کار فوق العاده شرکت ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *