پیکربندی جدید تبلت Mi Pad 5 Pro نسخه وای فای بزودی از راه می رسد

پیکربندی جدید تبلت Mi Pad 5 Pro نسخه وای فای بزودی از راه می رسد

شرکت شیائومی در روز 28 دسامبر نسل جدید پرچمداران خود را به نام سری شیائومی 12 معرفی خواهد کرد. پیشتر مشخص شد که قرار است ساعت واچ اس 1 هم در این رویداد معرفی شود و به تازگی جزئیات دیگری فاش شد.

در گزارش تازه بدست آمده تبلت Mi Pad 5 Pro در نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در مدل وای فای با صفحه کلید جدید معرفی خواهد شد. درباره تبلت می پد 5 پرو باید بیان داشت که شیائومی این تبلت خود را بسیار شبیه به آیپد پرو اپل ساخته و این موضوع را با نگاهی به رابط کاربری MIUI آن هم می توان متوجه شد. می پد 5 پرو دارای بدنه فلزی بوده که در قسمت‎‌های کناری از برش CNC بهره گرفته شده و همین امر طراحی ظاهری را باکیفیت جلوه می دهد.

هنگام به دست گرفتن می پد 5 پرو شاید کمی ناراحتی احساس کنید اما به طور کلی تجربه کاربری با Mi Pad 5 Pro می تواند جذاب باشد. طراحی عقب بخصوص ماژول دوربین شباهت فاحشی به Mi 11 پرچمدار دارد. یک ماژول دوربین مربع با دو حسگر و یک فلاش LED. در قسمت عقب شاهد بدنه ای با رنگ مات هستیم و در گوشه پایین نیز لوگو شیائومی به چشم می‌خورد.

عدم وجود جک 3.5 میلی متری هدفون ممکن است یکی از معدود معایب Mi Pad 5 Pro باشد، به ویژه به عنوان یک وسیله سرگرمی. اکنون که بیشتر جزئیات طراحی Mi Pad جدید را معرفی کرده ایم، اجازه دهید در مورد پورت های USB آن هم صحبت کنیم.

 

پیکربندی جدید تبلت Mi Pad 5 Pro نسخه وای فای بزودی از راه می رسد

 

درگاه USB-C یکی دیگر از اشکالات تبلت جدید شیائومی است. این درگاه تنها با USB-2 سازگاری دارد، که نه خروجی ویدئو را پشتیبانی می کند و نه انتقال داده با سرعت بالایی رقم خواهد زد. علاوه بر این، سازگاری و پشتیبانی از لوازم جانبی توسعه یافته هم محدودیتی دارد، که ممکن است احتمال ارتقا آن را با مشکل رو به رو سازد.

تقریباً همه ویژگی های رایج تبلت با صفحه نمایش شروع می شود. صفحه نمایش Mi Pad جدید دارای نرخ نوسازی 120 هرتز با رزولوشن 2K است. همچنین از استاندارد Dolby Vision و محتوای HDR پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  کولر هوشمند MIJIA شیائومی معرفی شد

در تست های صورت گرفته، Mi Pad 5 Pro با موفقیت فیلم های HDR را در برنامه های مختلف تشخیص داد و پخش کرد. اگرچه باید تلاش های شیائومی در زمینه پشتیبانی نرم افزاری محتوای HDR را تحسین کنیم، اما حداکثر روشنایی صفحه نمایش 485 نیت بوده که چندان امیدوارکننده نیست. بنابراین برای لذت بردن از رنگ های زنده در Mi Pad Pro کافی بوده، اما در عین حال، جلوه واقعی HDR تحت تأثیر محدودیت های روشنایی قرار می گیرد.

گذشته از نمایشگر 2کا با نرخ نوسازی 120 هرتز، این تبلت به هشت اسپیکر مجهز بوده که شامل فناوری دالبی اتموس می شوند. با داشتن نمایشگر روان و پروضوح در کنار سیستم صوتی استریو باکیفیت، Mi Pad 5 Pro یک وسیله سرگرمی مالتی مدیا تلقی می شود که تجربه کاربری خوبی را به دنبال دارد و می تواند نظر مخاطب خود را جلب کند.

تبلت می پد 5 پرو شیائومی با چیپ اسنپدراگون 870 یکی از بهترین پردازنده ها را در میان تبلت های اندرویدی دارد. در بنچمارک ها نیز شاهد نتایج بزرگ و قابل توجهی بودیم که نشان از برتری آن نسبت به سایر پردازنده های موجود است.

بنابراین در بخش سخت افزاری Mi Pad 5 Pro نباید نگرانی داشته باشیم و این مدل با مشخصاتی که دارد می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. خوب در آزمایش گیمینگ، به لطف بهینه سازی شیائومی و قابلیت خنک کننده بهتر تبلت، چیپست 870 با ظرفیت کامل روی Mi Pad 5 Pro کار می کند. این تبلت توانست با مشخصاتی که دارد، بازی های روز همچون PUBG را با نرخ ثابت 90 فریم اجرا کند.

چنین نتایجی برای یک تبلت قابل توجه است و شیائومی هم توانسته یک محصول ایده آل در بحث سخت افزاری را وارد بازار کند که حرف بسیاری برای گفتن دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیکربندی جدید تبلت Mi Pad 5 Pro نسخه وای فای بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *