پیش فروش گوشی‌های سری P60 هواوی و میت ایکس 3 آغاز شد

پیش فروش گوشی‌های سری P60 هواوی و میت ایکس 3 آغاز شد

هواوی قرار است در تاریخ 23 مارس در کشور خود چین میزبان رویداد معرفی جدید خود به عنوان کنفرانس معرفی محصولات جدید پرچمدار بهاره هواوی باشد تا از چند محصول جدید در بازار رونمایی کند. اکنون، پیش از عرضه رسمی در چند روز دیگر، این شرکت فاش کرده است که شروع به پیش‌سفارش دو گوشی هوشمند پرچم‌دار پریمیوم از این برند – سری Huawei P60 و Huawei Mate X3 کرده است.

این دستگاه ها را می توان از طریق یک بازار آنلاین در چین، JD.com، پیش خرید کرد. لیست دستگاه ها اطلاعاتی در مورد تلفن های هوشمند، حتی پیکربندی حافظه یا گزینه های رنگی را نشان نمی دهد. انتظار می‌رود که سری هواوی P60 دارای سه مدل P60، P60 Pro و P60 Artist Design Edition باشد. انتظار می رود مدل رده بالای این سری با نام Huawei P60 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 2K OLED باشد که توسط BOE ساخته شده است.

در زیر کاپوت، این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، همراه با RAM LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 استفاده می کند. یک دوربین سه گانه XMAGE 2.0 ارتقا یافته در پشت وجود خواهد داشت که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX888 سونی و یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی تشکیل شده است.

در سمت جلو، دستگاه دارای سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B Omnivision با زوم اپتیکال 3.5 برابر است. انتظار می رود این گوشی ها در بازار چین از سیستم عامل HongMeng و نسخه متن باز اندروید در خارج از چین استفاده کنند.

در مورد گوشی هوشمند تاشو هواوی میت ایکس 3، انتظار می‌رود که این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 2K باشد که در آن صفحه داخلی هیچ نوع بریدگی روی صفحه نمایش ندارد در حالی که یک سوراخ پانچ روی صفحه بیرونی وجود دارد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از ویژگی ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند که هوآوی برای اولین بار چندی پیش آن را معرفی کرد. جدای از این، چیز زیادی در مورد این گوشی هوشمند مشخص نیست، اما با توجه به عرضه چند روز دیگر، انتظار می‌رود تا چند روز دیگر بیشتر بدانیم.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سری جدیدی از گوشی های نوا هوآوی بزودی معرفی می شوند

نظرات در مورد : پیش فروش گوشی‌های سری P60 هواوی و میت ایکس 3 آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *