پیش فروش اپل واچ سری 7 آغاز شد

پیش فروش اپل واچ سری 7 آغاز شد

شرکت اپل روزهای گذشته ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 را با ویژگی ها و طراحی بهتر از قبل رونمایی کرد. حال به تازگی پیش فروش این گجت پوشیدنی جدید آغاز شده و هم اکنون خریداران می توانند آن را تهیه کنند.

شرکت کوپرتینویی اپل در جریان رویداد اپل کالیفرنیا استریمینگ نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 را رونمایی کرد. ساعتی که تغییرات بزرگی پیدا کرده و نسبت به نسل قبل طراحی بهبودیافته دارد.

اپل واچ سری 7 در دو نسخه 41 و 45 میلیمتری عرضه می شود و از نمایشگر و بدنه مستحکم برخوردار است. صفحه نمایش رتینا نسبت به قبل بهبود پیدا کرده و قوس بهتری هم پیدا کرده است.

ضخامت نمایشگر 1.7 میلیمتری بوده و 50 درصد بزرگتر از نسل قبل نمایشگر آن افزایش سایز دارد. با داشتن استاندارد مقاومت IP6X، در برابر آب و گردو غبار مقاومت نشان می دهد. بنابراین در برابر آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است. البته روکش نمایشگر آن هم دوام بسیار بهتری پیدا کرده و مقاوم است.

در سایر ویژگی ها محصول جدید 33 درصد شارژ سریعتر نسبت به نسل قبل داشته و در 8 دقیقه شارژ می تواند 8 ساعت عمر باتری داشته باشد. همچنین با واچ او اس 8 ویژگی های بهتری هم دارد. از دیگر قابلیت این ساعت باید به تشخیص خودکار حین توقف دوچرخه سواری، ردیابی ورزش هایی نظیر تایچی و پیلاتس، ردیابی نرخ تنفس در خواب، تشخیص سقوط حین ورزش و صفحه کلید جدید با سوایپ اشاره کرد.

به گفته اپل، ساعت جدید با نمایشگر همیشه روشن 70 درصد روشنایی بالاتری دارد. همچنین 50 درصد متن را بهتر از نسل قبل نشان می دهد. البته واچ فیس های جدید هم موجب رخ نمایی قابلیت جدید نمایشگر اپل واچ سری 7 هستند.

این دستگاه دارای کابل USB-C‌ بوده و با یک بار شارژ 18 ساعت دوام باتری دارد. همچنین ساعت از ردیابی اکسیژن خون و نوار قلب هم بهره می برد. این دستگاه از اواخر پاییز با قیمت 399 دلار در رنگ طلایی، آبی، قرمز، سبز و مشکی عرضه خواهد شد. ناگفته نماند به مناسبت عرضه ساعت جدید، اپل واچ SE با قیمت 299 و اپل واچ سری 3 با قیمت 199 دلار قابل خرید هستند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چندین دستگاه جدید مک در WWDC 2023 معرفی می شود

نظرات در مورد : پیش فروش اپل واچ سری 7 آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *