پیامی که سبب کرش گوشی های آیفون می شود

کرش گوشی های آیفون

یکی از موضوعاتی که به دردسر ی بزرگ برای اپل تبدیل شده است انتشار iOS 11 می باشد، زیرا در این نسخه از سیستم عامل گوشی های آیفون باگ های بزرگ و خطرناک امنیتی زیادی یافت شده است که در هر لحظه احتمال از دست دادن گوشی های هوشمند این کمپانی وجود دارد! برای اولین بار وب سایت ایتالیایی MobileWorld از وجود یک باگ جدید در گوشی های آیفون خبر داد و وب سایت The Verge متوجه وجود این باگ شد و تست های مربوط به آن را انجام داد؛ این باگ به صورتی است تنها یک پیام تک کاراکتری سبب کرش گوشی های آیفون که به نسخه ی iOS 11.2.5 بروزرسانی شده اند، می شود.

این پیام باید شامل یک کاراکتر منفرد به زبان تلوگو هندی باشد که به دلایل مشخص از اعلام آن در اینجا پرهیز می شود. با باز کردن این پیام در گوشی آیفون کاربرف اپلیکیشن Messages آیفون برخی از برنامه های مرتبط شامل واتساپ و فیسبوک مسنجر نیز دچار کرش خواهند شد که در برخی از موارد آیفون شما به راحتی Restart شده و از شما درخواست وارد کردن پین مجدد می نماید تا دوباره گوشی شما به حالت اول خود بازگردد.

کرش گوشی های آیفون

ظاهرا بازکردن کل رته پیام تنها روش برطرف کردن این مشکل می باشد و به این منظور بسته به نوع سرویس احتمالا باید از مرورگر وب دستکتاپ و یا اپلیکیشن مک استفاده نمایید و اگر چنین امکاناتی در دسترس شما نباشد، احتمالا با دریافت یک پیام جدید بر روی گوشی خود می توانید این رشته پیام را پاک کنید تا مشکل گوشی هوشمند شما برطرف شود. این باگ یکی از جدیدترین باگ های کشف شده از مجموعه باگ های نسبتا طولانی سیستم عامل iOS می باشد که به افراد سودجو این امکان را می دهد تا تنها با ارسال یک پیام متنی عملکرد آیفون شما را مختل نمایند و کمپانی اپل باید هرچه سریعتر اقدام به برطرف سازی این باگ خطرناک نماید تا کاربران آیفون های این کمپانی نارضایتی و شکایتی از این موضوع نداشته باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیامی که سبب کرش گوشی های آیفون می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *