پیامکی که حامل ویروس می باشد!

ویروس

پیامکی که حامل ویروس می باشد : اخیرا یک ویروس جدید از طریق پیامک به گوشی های کاربران وارد می شود که مضمون اصلی آن 2 گیگابایت اینترنت رایگان برای کاربران است. در داخل این پیامک ارسالی یک لینک قرار داده شده است که از کاربران خواسته می شود تا با کلیک به روی آن لینک از 2 گیگابایت اینترنت رایگان سیمکارت بهره مند شوند. در صورتی که کاربر به روی آن لینک کلیک نماید، پس از نصب به طور خودکار از گوشی قربانی پیانک هایی به مخاطبان دفترچه تلفن این شخص با متن های متفاوت و یک مضمون یکسان ارسال می کند.

این پیامکه ها چون از طرف یک شماره ی آشنا برای اشخاص دیگر ارسال می شود به طبق طرف مقابل با آشنائیتی که نسبت به شخص ارسال کننده دارد به روی این لینک کلیک کرده و اعتماد می کند اما خود شخص نیز به عنوان قربانی این ویروس به حساب آمده و این چرخه ادامه میابد. متنی که به هر یک از مخاطبان ارسال می شود متفاوت بوده ولی یک مضمون مشترک با عنوان دریافت 2 گیگابایت اینترنت رایگان دارد و آنقدر متن خودمانی می باشد که شخص مقابل احساس نمی کند که شاید یک ویروس باشد و به این ترتیب به عنوان قربانی این ویروس جدید شناخته می شود.

در صورتی که شما نیز چنین پیامکی دریافت کردید، هرگز لینک داخل پیامک را باز نکنید و شخصی که چنین پیامکی با شماره ی او ارسال شده است را مطلع سازید. این ویروس در ابتدا قبل از ارسال پیامک ها گوشی فرد قربانی را به حالت سایلنت در آورده و سپس روند را ادامه می دهد. این کار علاوه بر اینکه ویروس را بین مخاطبان فرد قربانی منتشر می کند هزینه ی پیامکی زیادی را برای کاربر اولیه به دنبال می آورد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویروسی شدن کامپیوتر چه نشانه هایی دارد؟

نظرات در مورد : پیامکی که حامل ویروس می باشد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *