پورت USB Type-C بزودی قابلیت شارژ 240 واتی پیدا می کند

پورت USB Type-C بزودی قابلیت شارژ 240 واتی پیدا می کند

در حال حاضر گوشی های هوشمند از پورت USB Type-C بهره می برند. پورتی که سرعت انتقال داده بیشتری داشته و افراد می توانند امنیت و دوام بیشتری را با این کانکتور در اسمارتفون یا هر دستگاه دیگری برخوردار باشند.

شارژرهای USB به لطف تجدیدنظر در نسخه جدید USB Type-C 2.1 همراه با تجدیدنظر در مشخصات تحویل برق USB که توسط انجمن اجرایی USB منتشر شده ، قرار است یک نسخه بزرگ را دریافت کنند. کابل ها و دستگاه هایی که از مشخصات جدید پشتیبانی می کنند ، به جای حداکثر 100 وات فعلی ، می توانند تا 240 وات شارژ شوند.

این از طریق یک حالت جدید محدوده قدرت گسترده ، که فقط در صورت تأیید اینکه ولتاژ بالاتر هر دو طرف پشتیبانی می کند ، روشن می شود. دستگاه ها برای سازگاری با استاندارد باید ولتاژهای تا 48 ولت و جریان 5 آمپر را پشتیبانی کنند.

برای تلفن متوسط ​​شما بسیار بعید است که شما به چنین نوع برق رسانی نیاز داشته باشید یا اینکه با توجه به محدودیت های حرارتی برای این امر امکان پذیر است – اما این خبر بالقوه بزرگی برای لپ تاپ ها است. در حالی که اکثر اولترابوک ها و لپ تاپ های سبک و سبک می توانند از طریق کابل های USB تغذیه شوند ، برخی از لپ تاپ های بازی وجود دارند که اغلب به آجرهای بزرگ برق و اتصالات اختصاصی نیاز دارند زیرا برای شارژ سریعتر از تخلیه باتری به بیش از 100 وات برق نیاز دارند. پشتیبانی از شارژ 240 وات از طریق USB Type-C می تواند به اتصال کانکتورهای USB به دستگاه های بیشتر کمک کند و باعث می شود شما برای انواع مختلف دستگاه ها به کانکتورهای مختلفی نیازی نداشته باشید.

کابلهایی که از مشخصات جدید پشتیبانی می کنند با دستگاههایی که از نسخههای قدیمی آن استفاده می کنند کار خود را ادامه می دهند ، بنابراین با هر دستگاهی که از آن پشتیبانی می کند می توان از یک شارژر 240 وات استفاده کرد. USB-IF می گوید دستگاه هایی که از USB Type-C 2.1 پشتیبانی می کنند باید به صورت الکترونیکی علامت گذاری شوند تا اطمینان حاصل شود که هنگام استفاده از شارژر ولتاژ بالا چیزی خراب نمی شوید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پورت USB Type-C بزودی قابلیت شارژ 240 واتی پیدا می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *