پهپاد Mavic 3 Pro دی جی آی تا اکتبر از راه نمی رسد

پهپاد Mavic 3 Pro دی جی آی تا اکتبر از راه نمی رسد

پیش از این شایعه شد شرکت دی جی آی قصد دارد بزودی پهپاد حرفه ای Mavic 3 Pro را معرفی کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که این شرکت برنامه ای برای عرضه Mavic 3 Pro تا اکتبر امسال ندارد.

گزارش جدید نشان داده است که DJI Mavic 3 Pro ممکن است مدتی نیست که راه اندازی می شود. یک منبع نزدیک به موضوع فاش کرده است که ممکن است پهپاد جدید تا اکتبر 2021 یا حتی بعد از آن وارد نشده باشد.

طبق گزارش DroneDJ ، یک منبع معتبر از چین اعلام کرده است که Mavic 3 Pro زودتر از ماه اکتبر راه اندازی نمی شود. برای غافلان ، Mavic 3 Pro جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین از سازنده محبوب هواپیماهای بدون سرنشین چینی است که بخشی از سری بالای این شرکت Mavic Pro است. پیش بینی می شود این خودرو با پیشرفت ها و اصلاحات مختلف نسبت به مدل قبلی خود وارد بازار شود.

پهپاد Mavic 3 Pro دی جی آی تا اکتبر از راه نمی رسد

در حالی که پیش بینی این هواپیمای بدون سرنشین در بازار زیاد است ، خریداران احتمالی هنوز باید بیشتر منتظر بمانند. این گزارش همچنین اضافه کرد که منبع در ابتدا اظهار داشت که Mavic 3 Pro در ماه اکتبر راه اندازی می شود ، اما اکنون منبع در مورد این جدول زمانی شک دارد. دلیل این امر ظاهراً به پیشرفت پیشرفت هواپیمای بدون سرنشین برمی گردد که هم اکنون کند است.

مشابه سایر شرکت های مبتنی بر فناوری ، حتی DJI نیز پیش از تصمیم گیری در مورد طراحی نهایی و سپس آماده سازی برای تولید انبوه قبل از عرضه ، چندین نمونه اولیه از محصول جدید را تهیه و آزمایش می کند. بنابراین ، تاریخ راه اندازی در حال حاضر هنوز نامشخص است ، اگرچه ، انتظار می رود اواخر امسال Q3 یا Q4 عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخص شدن تاریخ رونمایی پهپاد Mavic 3 Classic دی جی آی

نظرات در مورد : پهپاد Mavic 3 Pro دی جی آی تا اکتبر از راه نمی رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *