پشتیبانی رسمی دستیار صوتی گوگل اسیستنت از آیپدهای اپل

گوگل اسیستنت

گوگل اسیستنت برای آیپد | اگر خبرها را تاکنون دنبال کرده باشید، حتما می دانید که دستیار صوتی گوگل هم اکنون برای سیستم عامل iOS نیز ارائه شده است و تا به امروز فقط آیفون های اپل می توانستند از این دستیار صوتی هوشمند استفاده نمایند ولی امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد اکنون آیپد های اپل نیز از این دستیار صوتی پشتیبانی می کنند و هم اکنون در آیپد خود می توانید از ویژگی های این دستیار صوتی نیز استفاده نمایید.

رابط کاربری گوگل اسیستنت در نسخه آیپد از لحاظ ظاهری تفاوت بارزی با نسخه ی آیفون این دستیار صوتی ندارد و فقط صفحه نمایش آن به طور کامل برای نمایشگرهای 7.9 تا 12.9 اینچی بهینه سازی شده است تا مدل های مختلف آیپد را پوشش بدهد. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر قصد نصب کردن این دستیار صوتی کمپانی گوگل را بر روی آیپدتان دارید، باید بدانید که این دستیار هوشمند تنها زمانی که خود اپلیکیشن باز باشد، کار می کند.

کمپانی این اپل این شرایط را نه تنها برای گوگل اسیستنت بلکه برای تمامی دستیارهای صوتی شخص ثالث اعمال کرده است تا همچنان دستیار فوق العاده هوشمند سیری را به عنوان یک دستیار هوشمند پیش فرض برای دستگاه های اپل حفظ نماید و جایگاه آن را بالاتر ببرد. اکنون موضوعی که پیش می آید این است که گوگل اسیستنت در نسخه iOS چه قابلیت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

از جمله قابلیتی که می توان در این نسخه به آن اشاره کرد نمایش وضعیت آب و هوا، میزان نوسانات بازار بورس، نمایش جدیدترین خبرها به همراه اخبار ورزشی، تعیین قرارهای ملاقات در تقویم و تنظیم یاد آور. یکی از قابلیت های جذاب تر این دستیار صوتی این است که گوگل اسیستنت می تواند پاسخ سوالاتی را بدهد که حتی سیری نیز نمی تواند جوابگوی آن ها باشد!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پشتیبانی رسمی دستیار صوتی گوگل اسیستنت از آیپدهای اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *