پشتیبانی از نوتیفیکیشن در نسخه تحت وب اینستاگرام

نسخه تحت وب اینستاگرام

نسخه تحت وب اینستاگرام | همانطور که می دانید، شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز دارای یک نسخه ی تحت وب می باشد که افراد می توانند با استفاده از مرورگر کامپیوتر خود نیز حساب کاربری اینستاگرام خود را بررسی نمایند. اما یکی از مسائلی که افراد با آن روبرو هستند؛ ای مسئله است که نمی توانند نوتیفیکیشن ها را دریافت کنند کنند و از جدیدترین اتفاقات آگاه گردند.

نسخه تحت وب اینستاگرام

برای نخستین بار، از این به بعد در زمان بررسی اینستاگرام با استفاده از مرورگر می‌ توانید تمامی نوتیفیکیشن‌ های دریافتی تان را در لحظه مشاهده کنید. بر اساس گزارش وب سایت های خبری، این ویژگی هم اکنون در مرورگر گوگل کروم پشتیبانی می گردد و اثری از آن در سایر مرورگرهای سافاری و فایرفاکس نیست. لازم به ذکر است که به منظور دریافت نوتیفیکیشن در مرورگر شما، اینستاگرام در ابتدا از شما مجوز درخواست می نماید. سپس بعد از تایید مجوز از طرف کاربر به محض اینکه شخصی به شما درخواست دوستی دهد و یا در زیر پست‌ شما نظری بگذارد، با ارسال نوتیفیکیشن شما را از این موضوع باخبر می سازد.

نسخه تحت وب اینستاگرام

باید به این نکته اشاره داشته باشیم که نوتیفیکیشن‌ های مرورگر اینستاگرام را می‌ توانید هم در گوشی های هوشمند و هم در کامپیوتر خود مشاهده نمایید. در ضمن اینستاگرام لایت نیز با این تغییر روبرو می باشد. حتما می دانید، اینستاگرام لایت نسخه ی سبک و کم‌ مصرف اینستاگرام می باشد که اوایل سال جاری در مکزیک انتسار یافت و کم کم با خروج از فاز آزمایشی به مرحله انتشار بین‌ المللی رسید. اخیرا تغییرات نشان‌ دهنده این موضوع هستند که اینستاگرام قصد دارد تجربه کار با نسخه تحت‌ وب و نسخه لایت اپلیکیشن خود را به اپلیکیشن اصلی نزدیک‌ تر نماید. بر همین اساس هنوز تفاوت‌ های زیادی وجود دارند. برای مثال، هنوز نمی‌ توانید در نسخه لایت و تحت وب این شبکه ی اجتماعی ویدیو آپلود نمایید. درضمن پیام‌ های دایرکت نیز در این دو نسخه پشتیبانی نمی‌ شوند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  قابلیت نظر سنجی خصوصی به اینستاگرام افزوده شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پشتیبانی از نوتیفیکیشن در نسخه تحت وب اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *