پر فروش ترین ساعت های هوشمند 2014

ساعت هوشمند - زوم تک

پر فروش ترین ساعت های هوشمند 2014 : اگر شما هم در شگفت بودید که پلتفرم Android Wear چقدر فروش داشته است بهتر است از آن حالت تعجب بیرون آیید! تحلیل گر مشهور Canalys جواب را می داند. در سال 2014 ، 720 هزار ساعت هوشمند که پلتفرم های گوگل را اجرا می کردند به فروش رسید.

این مقدار در مقایسه با دیگر ساعت های هوشمند خیلی هم زیاد نیست. طبق گفته های مرجع ذکر شده، در سال گذشته مجموعاً 4.6 میلیون مچ بند هوشمند فروخته شده است. برای داشتن چشم اندازی از تعداد Android Wear ها باید به این قضیه توجه داشت که Pebble اخیرا اعلام کرده است در 31 دسامبر 2014 به فروش یک میلیونی ساعت های هوشمند خود رسیده است. ساعت های این کمپانی ظاهر مناسب و پایداری باتری خوبی دارند اما رقم ذکر شده مربوط به بازه ی زمانی بیشتر از یک سال است. هم چنین بحث Android Wear فقط در تابستان سال گذشته مطرح شد.

از بین ساعت های هوشمند پلتفرم ورزشی گوگل ، موتو 360 موتورولا که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید با وجود این که تا چند ماه بسیار کمیاب بود پرفروش ترین مدل بوده است.

اگر به بازار مچ بند های هوشمند به طوری کلی نگاه کنیم ، هنوز هم سامسونگ رتبه اول است که ظرف 14 ماه 6 مدل جدید ارائه داد. جالب است بدانید Xiaomi تا کنون بیش از یک میلیون ساعت Mi Band فروخته است که بی شک این را مدیون قیمت فوق العاده مناسبش است. در زمینه ی مچ بند های هوشمند اصلی، Fitbit پیش قدم است.

این گزارش نگاه اجمالی به بازار دیوایس های پوشیدنی قبل از ورود Apple می ندازد. انتظار می رود Apple Watch از ماه آوریل شروع به فروش کند. همه منتظر هستند تا ببیند این بار کمپانی اپل چه می کند. به نظر می رسد مردم ترجیح می دهند ایمیل های خود را از روی ساعتشان ببینند تا اینکه گوشی 5 اینچی خود را بیرون آورند!

منبع: Gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی نسخه 2018 هوآوی واچ 2

نظرات در مورد : پر فروش ترین ساعت های هوشمند 2014

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *