پر طرفدارترین اپلیکیشن عکاسی + دانلود

بهترین اپلیکیشن عکاسی

امروزه گوشی های هوشمند به دوربین های فوق العاده ی مجهز شده اند ، اما گاهی تحت شرایطی این دوربین ها نمی تواند عکس های با کیفیت را ثبت کنند . اگر می خواهید عکس های بگیرید که علاوه بر دارا بودن کیفیت از زیبایی دوچندانی برخوردار باشند بهتر است از اپلیکیشن های عکاسی استفاده نمایید.

یکی از اپلیکیشن های که می تواند در این زمینه به کمک شما بیاید اپلیکیشن Retrica می باشد که توانسته است به عنوان یکی از اپ های معروف و با اسم  و رسم باشد.

به محض ورودتان به برنامه صفحه ی مانند بیشتر برنامه های ویرایشگر برای شما نشان داده می شود که شما می توانید در نوار پایین آن دکمه عکاسی و گزینه های برای ایجاد تغییرات را مشاهده نمایید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا تصاویری در اندازه 1*1 و 3*4 بگیرید . خوشبختانه شما می توانید به صورت زنده افکت های را بر روی تصاویرتان اعمال نمایید . در نهایت در همان لحظه مشاهده کنید که چه افکتی برای تصویرتان بهتر است و آن را انتخاب نمایید .

در سمت چپ دومین آیکون به شما حالت های مختلفی را نشان می دهد که بعد از گرفتن عکس هایتان ( شما می توانی زمان آن را در نوار لغزنده پایین تعیین کنید) می توانید بر اساس آن حالت ( قالب) عکس هایتان را کنار هم بچینید.

در این برنامه آیکون های دیگری نیز وجود دارد که برای درک بهتر آنها می توانید این اپلیکیشن را دانلود و سپس بر روی دستگاهتان نصب نمایید.

بهترین اپلیکیشن عکاسی

بهترین اپلیکیشن عکاسی

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : پر طرفدارترین اپلیکیشن عکاسی + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *