پرچمدار بعدی شیائومی دارای فناوری شارژ سریع 67 واتی

چند هفته پیش ، یک پرچمدار آینده شیائومی ، ظاهرا Mi 11 Ultra ، در یک ویدیوی عملی YouTube مشاهده شد. این گوشی در حالی که یک دست انداز عظیم دوربین عقب داشت و همچنین دارای یک صفحه نمایش ثانویه کوچک بود ، مشاهده شد. از آن زمان ، تلفن در چندین نشت و شایعه ظاهر شده است ، و جزئیات جزئی در مورد داخلی آن کاهش یافته است. اکنون گزارش شده است که این تلفن در پایگاه صدور گواهینامه China 3C دیده شده است – پشتیبانی از شارژ قابل توجه 67 وات نشان می دهد.

در این پایگاه داده دو گوشی حامل مدل های numbeM2102K1C و M2102K1AC ذکر شده است که ادعا می شود Mi 11 Pro و Mi 111 Ultra را نشان می دهند. شارژر حامل شماره مدل MDY-12-ES دارای قدرت توان 11 ولت در 6.1 آمپر است که تقریباً به 67 وات وات ترجمه می شود. اگر گواهینامه مربوط به Mi 11 Ultra و Mi 11 Pro باشد ، در این صورت ممکن است Xiaomi نسبت به OnePlus که تلفن های آینده سری OnePlus 9 آن پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات را ارائه می دهد ، برتری بیشتری پیدا کند.

با این حال ، Mi 11 Ultra و Mi 11 Pro هنوز سریعترین تلفن های شارژدهی شیائومی نخواهند بود. این افتخار نصیب Xiaomi Mi 10 Ultra می شود که پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات را نیز ارائه می دهد. بعلاوه ، Red Magic 6 بازی محور ، پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات را نیز روی میز قرار داده است.

با بازگشت به Xiaomi Mi 11 Ultra ، کاملاً از طراحی Mi 11 (Review) که اوایل سال جاری به بازار عرضه شده فاصله گرفت. عامل اصلی تمایز ، وجود برجستگی عظیم دوربین در پشت است که نه تنها میزبان سه لنز دوربین است ، بلکه همچنین یک صفحه نمایش ثانویه است که تجربه کامل Android را اجرا می کند ، یا حداقل این چیزی است که فیلم فاش شده نشان می دهد.

اکنون ، با آمدن به سخت افزار دوربین ، به همان اندازه چشمگیر است. Xiaomi Mi 11 Ultra مجهز به یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود ، در کنار لنز 48 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض ، و یک دوربین تله فوتو به سبک پریسکوپ 48 مگاپیکسلی ارائه می دهد که محدوده بزرگنمایی دیجیتال 120X را خم می کند – عددی که از آنچه فراتر می رود Samsung Galaxy S21 Ultra می تواند به دست آورد. در داخل ، پیشرفته ترین Snapdragon 888 SoC کوالکام را مشاهده می کنید که با RAM و فضای ذخیره سازی فراوانی جفت شده است.

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Z Fold 2 زیر ذره بین زوم تک

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرچمدار بعدی شیائومی دارای فناوری شارژ سریع 67 واتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *