پرچمدار آینده ی سونی دارای پردازنده ی اسنپدراگون 845

سونی

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از طرفداران کمپانی سونی را به خود مشغول کرده این است که پرچمدار آینده ی این کمپانی چه مشخصاتی خواهد داشت؟ آیا سونی قصد دارد از پردازنده ی جدید کمپانی کوالکام استفاده نماید؟ پاسخ این سوالات امروز در قالب یک شایعه در سایت های خبری منتشر شد که هنوز توسط خود کمپانی تایید نشده است.

گویا سونی قصد دارد در پرچمدار آینده ی خود از پردازنده ی جدید کمپانی کوالکام با نام پردازنده ی اسنپدراگون 845 استفاده نماید ولی اطلاعات منتشر شده هنوز توسط خود کمپانی تایید نشده است، تنها اطلاعاتی که در خصوص پرچمدار آینده این کمپانی منتشر شده است کد رمز H8266 می باشد. گویا این کمپانی قصد دارد در سال آینده از سه گوشی با کد رمزهای H8216 ،H8276 و H8296 رونمایی به عمل آورد و قطعا در سال آینده معرفی خواهند شد.

گزارش جدیدی که منتشر شده حاکی از آن است که گوشی H8266 دارای پردازنده ی اسنپدراگون 845 خواهد بود و به تازگی نیز در لیست گیگ بنچ مشاهده شده و حتی امتیازات بسیار بالایی را کسب نموده است و جالب اینجاست که این امتیازات تقریبا با امتیازات دریافتی توسط پرچمدار آینده ی سامسونگ برابری می نماید. از دیگر مشاخصاتی که در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده است شامل بهمره مندی از 4 گیگابایت رم و اندروید 8 نوقا می باشد.

این منبع خبری ادعا نموده است که این گوشی هوشمند قرار است با دوربین دوگانه ی 13 مگاپیکسلی با دولنز 12 مگاپیکسلی و یک باتری 3120 میلی آمپری عرضه گردد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش پلی استیشن 5 از 38 میلیون عبور کرد

نظرات در مورد : پرچمدار آینده ی سونی دارای پردازنده ی اسنپدراگون 845

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *