پرچمداران بعدی هوآوی از دوربین چهارگانه به همراه زوم 10 برابری برخوردار خواهند بود

هوآوی

کمپانی چینی هوآوی یکی از برندهایی است که تا به امروزتلاش بسیار بالایی برای افزایش محبوبیت خود داشته است و توانسته تا به امروز طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف پیدا کند. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا قابلیت های بسیار تعجب برانگیز را در گوشی های برندهای مختلف شاهد باشیم. هوآیو تصمیم دارد تا در پرچمدارای 2019 خود از دوربین چهارگانه با زوم 10 برابری استفاده نماید.

قابلیت جذاب پرچمدار 2019 هوآوی

مدیر بخش کسب و کار مصرف کنندگان این کمپانی چنی در اروپا طی مصاحبه ای خبری از بعضی تکنولوژی های این کمپانی برای سال آینده ی میلادی خبر داده که در میان این تکنولوژی ها یکی از بقیه جذاب تر می باشد؛ تولید گوشی هایی با دوربین چهارگانه و به همراه زوم 10 برابری بدون کاهش میزان کیفیت تصویر ! چینی ها اعتراف کردند که کمپانی سامسونگ توانسته است تا با معرفی گوشی میان رده ی گلکسی A9 نخستین گوشی با دوربین اصلی چهارگانه را رونمایی کند، اما هوآوی نیز اعتقاد دارد که می تواند مشابه این کار را با کیفیتی بهتر ارائه نماید. چینی ها معتقدند که زوم های 3 یا 5 برابری کافی نمی باشد و به همین علت بخش R & D کمپانی در تلاش است تا دوربینی با زوم 10 برابری را توسعه دهد.

هوآوی

البته باید بگوییم که هنوز معلوم نیست که این مقدار زوم قرار است زوم اپتیکال باشد و یا به طور هیبریدی انجام گردد. در زوم اپتیکال از ویژگی های لنز بهره مند می گردد ولی در زوم هیبریدی ترکیبی از ویژگی لنز و سیستم هایی نظیر برش قسمتی از عکس به منظور زوم بر روی تصویر استفاده می گردد. همچنین به این موضوع اشاره شده است که هوآوی  دیگر علاقه ای به ارائه ی گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید گو ندارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این نسخه از سیستم عامل اندروید همچنان به عنوان یک آپشن در نظر گرفته خواهد شد ولی نظر این کمپانی بر این است که بزرگترین بازارها دیگر با تجربه کاربری اندروید خام راضی نمی گردند و رابط کاربری EMUI، رابط کاربری اختصاصی هواوی ترجیح داده می شود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرچمداران بعدی هوآوی از دوربین چهارگانه به همراه زوم 10 برابری برخوردار خواهند بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *