پردازنده میان رده و پریمیومی Snapdragon 780G کوالکام معرفی شد

امروز ، کوالکام Snapdragon 780G Mobile Platform را معرفی می کند که یک چیپ ست 5G است که برای گوشی های پیشرفته ای که درست در زیر رده های برتر قرار دارند ، طراحی شده است. بدیهی است که همه چیز در مورد آوردن برخی از ویژگی های ممتاز برای دستگاه هایی است که با قیمت کمتری ارائه می شوند.

یکی از این ویژگی ها ISP سه گانه Spectra 570 است. معنای آن این است که دوربین در واقع می تواند از سه لنز مختلف به طور همزمان عکس بگیرد ، انتخاب های واضح آن لنزهای عریض ، فوق عریض و تله است. همچنین کوالکام نوید عملکرد بهتر در نور کم و پشتیبانی از فیلمبرداری HDR10 + را می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های بزرگ جدید ، نسل ششم هوش مصنوعی کوالکام است که از Hexagon 770 DSP مجهز شده و با پردازنده مرکزی Kryo 670 و پردازنده گرافیکی Adreno 642 ترکیب شده است. این شرکت قول دو برابر عملکرد نسل قبلی را می دهد و به 12 TOPS اضافه می کند.

“از زمان معرفی سری 7 اسنپدراگون سه سال پیش ، بیش از 350 دستگاه بر اساس سیستم عامل های سری 7 سری راه اندازی شده اند. امروز ما با معرفی پلتفرم موبایل Snapdragon 780G 5G به این حرکت ادامه می دهیم. ” جهان “

Snapdragon 780G در واقع جانشین Snapdragon 765G است که در دسامبر 2019 در اجلاس فناوری Snapdragon معرفی شد. اگرچه اولین سری SoC اسنپدراگون 7 نبود ، اما اولین 5G بود و اولین نفری بود که واقعاً تجربه ای پیشرفته را ارائه می داد. برای مدتی مشخص شده بود که بخش عمده ای از مصرف کنندگان ویژگی های ممتازی را می خواهند ، اما به همه آنچه سری Snapdragon 8 ارائه می دهد ، نیازی ندارند.

همان جایی است که سری Snapdragon 7 وارد بازار می شود. با بالا و بالا رفتن متوسط ​​قیمت گوشی هوشمند پرچمدار ، همچنان می توانید یک گوشی عالی با قیمت مناسب تری تهیه کنید. یک دسته از اینها سال گذشته وارد بازار شدند ، مانند Velvet ال جی و Edge جدید موتورولا.

خبر خوب این است که اگر مشتاقانه منتظر نمایش اسنپدراگون 780G در دستگاه های جدید هستید ، دیگر طولانی منتظر نخواهید ماند. کوالکام می گوید که انتظار می رود دستگاه ها از سه ماهه دوم سال جاری یعنی یک هفته دیگر در دسترس باشند.

بیشتر بخوانید  پردازنده گلکسی اس 23 اولترا قوی تر از آیفون 14 پرو نیست

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پردازنده میان رده و پریمیومی Snapdragon 780G کوالکام معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *