پردازش روزانه 143 میلیارد کلمه توسط گوگل ترنسلیت

گوگل ترنسلیت

یکی از قویترین و قدرتمندترین مترجم های آنلاین دنیا گوگل ترنسلیت می باشد که قابلیت های بسیاری را در حال آنلاین برای کاربران خود فراهم نموده است. این روزها بسیاری از افراد برای ترجمه ی متون خود به زبان های مختلف از Google Translate استفاده می نمایند. شما تنها با وارد کردن آدرس https://translate.google.com می توانید به راحتی هرچه تمام تر از قابلیت های این سایت جامع استفاده نمایید.

گوگل ترنسلیت

اساسا Google Translate یکی از بهترین و کاربردی ترین سرویس‌ های ترجمه در دنیا می باشد که توسط تعداد بسیار زیادی از کاربران دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. روز گذشته، در طی رویداد Made by Google، این غول جستجوی دنیای تکنولوزی اعلام نمود که به صورت روزانه حدود 143 میلیارد لغت از 100 زبان زنده دنیا با این سرویس ترجمه می گردد.

گوگل ترنسلیت

نایب رئیس ارشد حوزه ی سخت‌ افزار کمپانی گوگل، ریک اوسترلو، در ضمن اشاره به آمارهای منتشر شده در خصوص این‌ مورد که کمپانی گوگل چگونه سیستم‌ های خودش را به منظور کمک به اشخاص مختلف برای یافتن اطلاعات مورد نظر آن ها بهینه می نماید نیز توضیحاتی را ارائه نمود. ایشان نتیجه ی خدمات گوگل ترنسلیت را در داخل جمله‌ ی زیر خلاصه نمود:

اکنون تعداد بالاتری از کاربران می‌ توانند مواردی که در سر دارند را به زبان بیاورند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  باقی ماندن تصاویر روی صفحه، مشکل جدید گوگل پیکسل 2 اکس ال

نظرات در مورد : پردازش روزانه 143 میلیارد کلمه توسط گوگل ترنسلیت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *