پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : لپ تاپ

لپتاپ

توشیبا Chromebook  جدید خود را با CPU Haswell و قیمت 280 دلار ارائه کرد

toshiba-chromebook
toshiba-chromebook

Chromebooks ها انگار که راه خودشون رو در بازار کامپیوتر ها پیدا کردند و امروز هم کمپانی بزرگ توشیبا نامش رو در فهرست شرکای Google ثبت کرد.

CES 2014 : کروم بوک جدید توشیبا با صفحه نمایش 13 اینچی خود و رزولوشن 1366 * 768 و با CPU Haswell و قیمت 280 دلار امروز معرفی شد و قرار است در  February 16 عرضه شود.

از دیگر ویژگی های این کروم بوک می توان به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه SSD و وزن 1.5 کیلو گرمی و کارکرد باتری 9 ساعته آن اشاره کرد.

اطلاعات بیشتری فعلاً در دسترس نیست.

Lenovo Miix 2 لپ تاپ جدید این کمپانی

لپتاپ
لپتاپ

آیا شما به دنبال یک تبلت پر سرعت با قابلیت های یک لپ تاپ هستید؟؟؟  اگر که آره ، پس با ما در ادامه همراه باشید… امروز لنوو از لپ تاپ جدید خود که قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت هم را داراست نمایی کرد.

Miix 2 در اصل یک تبلت به حساب می آید که از سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 8.1 استفاده می کند. به همراه این تبلت یک صفحه کلید می باشد که قابلیت اتصال به وسیله آهن ربا به تبلت را هم دارد و البته این صفحه کلید چند پورت اضافی را در خود جای داده است.

لپتاپ
لپتاپ

Miix 2 در دو اندازه ی متفاوت 10 اینچی و 11.6 اینچی ارائه شده اند که تفاوتشان فقط در اندازه صفحه نمایش آن ها نیست. هر دو مدل از رزولوشن 1920 * 1200 بهره می برند . مدل کوچک تر این تبلت از پردازنده Intel Bay Trail استفاده می کند و مدل بزرگتر از پردازنده اینتل i5 .

حافظه رم مدل کوچکتر تنها 2 گیگابایت می باشد اما حافظه مدل بزرگتر تا 8 گیگابایت هم می تواند باشد.

لپتاپ
لپتاپ

نسخه بزرگتر این دستگاه از یک پورت USB 3 بهره می برد و این در حالی است که در نسخه کو چکتر از پورت مبکرو USB استفاده شده است. همچنین هر دو مدل نیز شامل یک پورت مینی HDMI می باشند.

بهای مدل کوچکتر این دستگاه 499 دلار و مدل بزرگتز آن 799 دلار می باشد.

منبع:vr-zone  techradar

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی گوگل پلی Pass

نظرات در مورد : پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : لپ تاپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *