ّبوز ساندبار هوشمند Smart Soundbar 900 را رونمایی کرد

ّبوز ساندبار هوشمند Smart Soundbar 900 را رونمایی کرد

بوز به تازگی از ساندبار هوشمند خود تحت عنوان Smart Soundbar 900 رونمایی کرد. این ساندبار طراحی به روزی داشته و از دالبی اتموس، گوگل اسیستنت و الکسا آمازون قابلیت پشتیبانی دارد.

بلافاصله پس از اعلام هدفون QuietComfort 45 در هفته گذشته، بوز Smart Soundbar 900 رونمایی شد. Smart Soundbar 900 را می توان در کنار تلویزیون های هوشمند مختلف نسل جدید به کار گرفت و از دالبی اتموس، Google Assistant، اچ دی ام آی eARC، آمازون Alexa، بلوتوث، وای فای برخی دیگر پشتیبانی می کند. حتی پشتیبانی AirPlay 2 و پشتیبانی Spotify Connect به همراه پشتیبانی از اتصال به دیگر بلندگوهای هوشمند Bose نیز برای تجربه بهتر در این مدل تعبیه شد.

بوز Smart Soundbar 900 را می توان با هزینه 899.95 دلار از وب سایت Bose پیش خرید کرد و از 23 سپتامبر راهی بازار خواهد شد. این شرکت ادعا می کند که Smart Soundbar 900 می‌تواند از “فناوری فضایی Bose” برای تولید “لایه ای از واقع گرایی استفاده کند که هیچ اسپیکر دیگری نمی تواند تکرار کند”. هنگامی که محتوای Dolby Atmos پخش نمی شود، فناوری TrueSpace Bose جلوه های فضایی عمودی به کار می گیرد. آنها همچنین ادعا می کنند که فناوری QuietPort “عملکرد بیس فوق العاده ای را ارائه می دهد و عملاً هیچ اعوجاج در هیچ حجمی وجود ندارد.”

ّبوز ساندبار هوشمند Smart Soundbar 900 را رونمایی کرد

بوز Smart Soundbar 900 با ارتفاع 2.3 اینچ، عمق 4 اینچ و طول 41 اینچ با طراحی بیضی شکل و کنترل های لمسی خازنی در قسمت بالا همراه است. این تلویزیون به راحتی در زیر تلویزیون های 50 اینچی و بزرگتر قابل استفاده است، اگرچه به وضوح می توانید همه چیز را در تنظیمات خود جابجا کنید تا از آن با تلویزیون های کوچکتر استفاده کنید. در رنگ مشکی یا سفید عرضه می شود.

می توانید اسپیکر را با استفاده از یک کابل HDMI eARC به تلویزیون متصل کرده و از طریق Wi-Fi از تلفن هوشمند خود برای AirPlay یا Spotify Connect به آن متصل شوید. دستیار Google و Alexa برای کنترل بلندگو با صدای شما نیز استفاده می شوند. با Alexa، می توانید تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. استفاده از Alexa همچنین ویژگی بوز Voice4Video را فعال می کند که تلویزیون هوشمند را به کانال یا ورودی درخواست شده فعال می سازد.

بیشتر بخوانید  ایربادز بوز Ultra Open راهی بازار شد

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ّبوز ساندبار هوشمند Smart Soundbar 900 را رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *