ُساعت هوشمند هوآوی Watch D معرفی شد

ُساعت هوشمند هوآوی Watch D معرفی شد

هواوی امروز از گوشی P50 Pocket با تراشه اسنپدراگون 888 و صفحه نمایش تاشو بدون شکاف رونمایی کرد. در کنار آن، هوآوی ساعت Watch D را معرفی کرد که چند هفته است در مورد آن شایعه ای منتشر می شود.

هوآوی Watch D دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 1.64 اینچی AMOLED با وضوح 456×280 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 ppi است. این صفحه از یک بدنه آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای دو رنگ مشکی و تیتانیوم است.

بند های Watch D از لاستیک فلورو ساخته شده و در اندازه های متوسط ​​و بزرگ عرضه می شوند. طول نخست 11.8 سانتی متر و طول دوم 13.3 سانتی متر است. این ساعت هوشمند دارای مجموعه استانداردی از ویژگی های تندرستی مانند گام شمار، مانیتور ضربان قلب، ردیابی خواب و مانیتور سطح اکسیژن خون است. اما، مهمترین ویژگی Watch D توانایی آن در ثبت نوار قلب و اندازه گیری فشار خون است.

هوآوی Watch D از Huawei TruBP استفاده می‌کند که از پمپ‌های هوای میکرو و کیسه‌های هوا برای اندازه‌گیری فشار خون بر اساس مچ دست استفاده می‌کند. هوآوی می‌گوید یک سنسور فشار با دقت بالا، یک مدار کنترل بازخورد فشار و یک مسیر گاز با مقاومت جریان پایین را برای اندازه‌گیری با حاشیه خطای ± 3 میلی‌متر جیوه یکپارچه کرده است.

 

ُساعت هوشمند هوآوی Watch D معرفی شد

برای ECG، هوآوی Watch D به فناوری TruSeen 5.0+ متکی است که از هشت حسگر فتوالکتریک دایره‌ای و یک جفت منبع نورانی با عدسی یاقوت کبود شیشه‌ای خمیده و الکترودهای ECG با روکش PVD برای فیلتر کردن تداخل و دستیابی به نتایج دقیق استفاده می‌کند.

Watch D برای تشخیص خطرات آترواسکلروز، آریتمی و آپنه خواب مورد استفاده قرار می گیرد. هواوی به کاربران ساعت هوشمند این امکان را می دهد که به سرعت از مشاوره آنلاین کارشناسان برای کمک به درک اطلاعات سلامتی خود بهره مند شوند.

هوآوی می‌گوید با 301 بیمارستان در چین همکاری می‌کند تا دقت و قابلیت اطمینان ساعت Watch D را آزمایش کند، که همچنین به عنوان یک دستگاه پزشکی کلاس II در سازمان غذا و داروی چین ثبت شده است. سایر ویژگی های برجسته هوآوی Watch D شامل سنسور دما، NFC چند منظوره و مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب می شود.

بیشتر بخوانید  با گوشی HUAWEI Mate 10 lite بهترین تصاویر سلفی را با دو لنز دوربین بگیرید

هواوی سایز باتری Watch D را فاش نکرده است، اما می‌گوید تا هفت روزی دوام خواهد داشت. این ساعت اواخر دسامبر راهی بازار چین شده اما تاریخ عرضه جهانی مشخص نیست و قیمت 470 دلاری دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ُساعت هوشمند هوآوی Watch D معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *