ویژگی Video Unblur در راه سری پیکسل 8

ویژگی Video Unblur در راه سری پیکسل 8

ویژگی Photo Unblur گوگل زمانی که در اواخر سال گذشته عرضه شد، جادوی خالصی داشت و به کاربران این امکان را می داد تا عکس های تار بگیرند و آنها را قابل استفاده کند. در حالی که این ویژگی در انحصار دستگاه‌های سری پیکسل 7 باقی مانده است، به نظر می‌رسد که کاربران گوگل می‌توانند روی ویژگی مشابهی کار کنند که ویدیوهای تار را برطرف می‌کند.

به گفته 9to5Google، که یک APK اخیر Google Photos را تجزیه و تحلیل کرده است، متوجه شد که یک ویژگی Video Unblur وجود دارد. تیم توانست UI را مجبور کند در برنامه Photos ظاهر شود، اما متأسفانه، فعلاً این مسیر به پایان می رسد. اگرچه رابط کاربری پیاده سازی شده است، به نظر نمی رسد هیچ یک از ویژگی های Unblur کار کند. علاوه بر این، تیم قادر به یافتن پوشش‌های ویدیویی جدید بود که می‌توان از آن برای تغییر رنگ و حالت ویدیو استفاده کرد. باز هم، روکش ها وجود داشت، اما در هنگام اعمال هیچ تاثیری نداشت. اگرچه به نظر نمی رسد که این ویژگی ها به شکل فعلی هیچ کاری انجام دهند، اما این وب سایت حدس می زند که این ویژگی می تواند با ورود گوشی های سری پیکسل 8 به نمایش درآید.

در حالی که همه اینها مطمئناً جالب به نظر می رسند، مهم است که توجه داشته باشید که این ویژگی به عنوان بخشی از یک فرو رفتن عمیق در یک APK اخیراً منتشر شده برای Google Photos کشف شد. اگرچه داده ها وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که قرار است به ساخت نهایی نرم افزار برسد. البته، ما فقط چند ماه از Google I/O و راه اندازی احتمالی سخت افزار بعدی گوگل فاصله داریم، بنابراین این احتمال وجود دارد که زودتر از آنچه فکر می کنیم در مورد این ویژگی صحبت کنیم. با این اوصاف، امیدواریم این ویژگی به طور گسترده‌تری در دسترس باشد و فقط برای جدیدترین دستگاه‌های پیکسل راه‌اندازی نشده باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین تصویر و اطلاعات گوشی هوشمند پیکسل 5 گوگل

نظرات در مورد : ویژگی Video Unblur در راه سری پیکسل 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *