ویوک، فروشگاه اینترنتی گجت

ویوک، فروشگاه اینترنتی گجت

گجت به‌طور ساده و مختصر دستگاه‌های الکترونیکی گفته می‌شود که سرویس‌های فناوری مبتنی بر یارانه را در زندگی ما پیاده می‌کنند. این شاید ساده‌ترین تعریف از این سازه‌های تکنولوژیک باشد که این روزها زندگی مدرن را در همه جا تحت تاثیر قرار داده‌اند.

از گوشی همراهی که ما را به دنیای اطرافمان مرتبط می‌کند تا ساعت هوشمندی که گذشت زمان را می‌سنجد، هر یک بخشی از دنیای بزرگ این نرم‌افزارهای کوچک هستند!

کاربردهای وسیع این دستگاه‌های زیبا و پرمنفعت، در موارد مختلف علاوه‌بر سرعت و سهولتی که به کارها می‌بخشد، صرفه‌جویی زیادی نیز در زمان انجام مي‌دهند.

در این مطلب به‌ معرفی چند نمونه‌ متنوع از این محصولات و ذکر نکاتی درباره عملکرد و فواید بکارگیری آنها می‌پردازیم.

با ما در مطالعه این نوشتار همراهی کنید.

از گجت برای همه… تا دنیایی برق‌آسا!

برای کسانی که دستی در تولید یا استفاده از فن‌آوری دارند، گجت کلمه آشنایی است. اما این به‌معنای اختصاصی بودن یا محدودیت کاربرد این تکنولوژی برای چنین افرادی نیست، بلکه کاربرد آنها حق همه ماست!

این روزها که دنیا بر مدار سرعت مي‌چرخد، هیچ چیز مثل این ابزارهای پیشرفته و مینیاتوری نمی‌تواند تکنولوژی را شریک زندگی ما کند.

از تلفن و تلویزیون و ساعت هوشمند تا پاوربانک‌ها و هندزفری‌ و اسپیکرهای امروزی و هزاران قلم دیگر از ابزارهای مدرنی که همه روزه با آنها سروکار داریم، در دنیایی جا دارند که با وجود کوچکی نرم افزارهایش، بزرگترین ارتباطات را ممکن ساخته و زندگی ما را با سرعت، دقت و لذت آمیخته است.

در ادامه این مطلب، به‌معرفی نمونه‌هایی از این نرم‌افزارهای امروزی می‌پردازیم.

با ما همراه بمانید.

هدفون بی‌ سیم سودو، آمیخته‌ای از ظرافت و دوام!

ساعت‌ها گوش دادن مستمر به موزیک، شنیدن محتوای یک تماس تلفنی، دنبال کردن جلسات درس شنیداری و مواردی از این قبیل، این روزها بخشی لذة بخشی از برنامه زندگی بسیاری از ماست. بی‌آنکه مایل باشیم آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

هم‌چنین در جمع‌های چند نفره، این فرصت که ضمن گوش دادن به موزیک یا هر فایل شنیداری دیگر، مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنیم یک مزیت و نشانه‌ای از ادب و مدنیت به‌شمار می‌آید.

هدفون بی سیم سودو مدل SD1003 این امکان را برای ما فراهم می کند. این سیستم که از مزیت بلوتوث نسخه ۵ نیز بهره‌مند است، به‌راحتی با سیستم ارتباط برقرار می‌کند، به میکروفون داخلی مجهز بوده و امکان پاسخگویی به تماس‌های ورودی را نیز فراهم می‌آورد.

باتری قدرتمند این هدفون شما را تا ۵ ساعت برای استفاده مستمر جهت پخش موزیک ساپورت می‌کند. کارت حافظه Micro SD و امکان اتصال از طریق بلوتوث نیز از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار مدرن است.

با ساعت مچی هوشمند اسکمی آشنا شوید!

ویوک، فروشگاه اینترنتی گجت

زمان نبض زندگی انسان امروزی است. سنجش دقیق زمان به‌نوعی در اختیار گرفتن آن نیز هست و برای این کار چه ابزاری به‌خوبی گجت هوشمند اسکمی مدل 1250 عمل مي‌کند؟

این جلوه مد در قالب تکنولو‌ژی، مجهز به گام‌شمار، آلارم و تقویم، و نیز کنترل دوربین گوشی با ساعت است. هم‌چنین با اسکمی می‌توانید کالری مصرفی و مسافت طی شده را نیز محاسبه کنید. امکاناتی که آن را برای عموم ورزشکاران و افراد دقیق، کاربردی و مفید می‌کند.

زیبایی و جذابیت این ساعت مچی ضدآب با بدنه پلی‌کربنات تکمیل شده و در رنگ‌بندی آن نیز سلیقه کاربران درنظر گرفته شده است.

با راوپاور، نگران کمبود انرژی نباشید!

این روزها که همه ما سخت درگیر اینترنت، تماس های تلفنی و اینترنتی و اجزای کاربردی این دو هستیم، هیچ چیز مثل تمام شدن شارژ گوشی همراه کلافه کننده نیست! آن هم در گرماگرم کارهای روزانه و هنگامی که به کابل برق برای شارژ آن دسترسی نداریم!

اما با داشتن پاور بانک 10050 میلی آمپر راوپاور مدل PB044 جای نگرانی نیست! این گجت مدرن با تکنولوژی شارژ ایمن smart و نشانگر LED از شما حمایت می‌کند تا بهتر به کارهای خود رسیدگی کنید. این نرم‌افزار ضدآب و ضدضربه دارای چراغ قوه بوده، از گرد و غبار آسیب نمی‌بیند و قابل اتصال به کمربند نیز هست.

کلام آخر…

بیان کاربردهای وسیع و همه‌جانبه چنین نرم‌افزارهایی بی‌شک در مطلبی به این کوتاهی نمی‌گنجد. اما آگاهی از تاثیر آنها در سرعت و سهولت بخشیدن به کارها کافی است تا از وجودشان استفاده و لذت بیشتری ببریم.

در این مسیر، خرید گجت از ویوک و ارائه دهنده انواع محصولات پیشرفته نرم‌افزاری با شماست تا نیازهای فن‌آوری را در این زمینه تامین نماید.

ویوک را در آدرس اینترنتی https://viook.com/ جستجو کنید و بیابید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویوک، فروشگاه اینترنتی گجت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *