ویوو بزودی اولین تبلت خود را معرفی می کند

شرکت ویوو هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین به تازگی تاییدیه ای توسط تبلت ویوو دریافت شده و بزودی باید شاهد رونمایی نخستین تبلت این شرکت چینی باشیم.

ما قبلاً برای هزاران بار گفته ایم که بازار گوشی های هوشمند بیش از حد اشباع شده و سازندگان تلفن های هوشمند سنتی به دنبال بازارهای جدید هستند. و اولین دسته هایی که مورد بررسی قرار می گیرند دسته هایی هستند که نزدیک به تلفن های هوشمند هستند. از جمله آنها می توان به تبلت ها ، ساعت های هوشمند ، محصولات TWS و … اشاره کرد. VIVO یکی از آن مارک هایی است که سال هاست تمرکز خود را روی تلفن های هوشمند گذاشته است. اما قرار است به طاقچه های دیگری نیز وارد شود. همانطور که گفته شد ، قرص ها از جمله محصولاتی هستند که OEM های سنتی می توانند طراحی کنند. و همانطور که یک ترفند معروف Weibo اثبات می کند ، اولین تبلت VIVO قبلاً گواهینامه TUV Rheinland را تصویب کرده است که اشاره به عرضه آینده آن دارد. اطلاعات زیادی از سند صدور گواهینامه شناخته نشده است ، اما می توانیم ببینیم که این باتری دارای ظرفیت با ظرفیت 7860 میلی آمپر ساعت است (ظرفیت اسمی آن 8040 میلی آمپر ساعت است).

قسمت جلوی تبلت VIVO طراحی اصلی تمام صفحه را به خود اختصاص داده است. همچنین ، ماژول دوربین در پشت از طرح VIVO برای “سطح ابری” استفاده خواهد کرد. شامل دو لنز خواهد بود. در سمت راست تبلت ، کلیدهای فشار دهنده و ولتاژ را حمل می کند.

پیش از این ، VIVO در ژوئن سال گذشته درخواست ثبت iQOO Pad ، iQOO Book ، NEX Book ، NEX Pad و سایر علائم تجاری را داده است. همه آنها “نام تبلت” هستند. بنابراین هر دلیلی وجود دارد که فکر کنیم VIVO نه یک محصول بلکه چند محصول قرص را راه اندازی خواهد کرد. با این حال ، لازم به ذکر است که VIVO اخیراً نام VIVO Pad را در علامت تجاری EUIPO ثبت کرده است. تاریخ ثبت علامت تجاری 18 ژوئن 2021 است.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y100 5G میان رده معرفی شد

در حال حاضر ، ما هیچ اطلاعی از زمان ورود اولین تبلت VIVO به بازار نداریم. اما باید یادآوری کنیم که این سازنده باید VIVO Pad را در رویداد راه اندازی VIVO X60 Pro + راه اندازی می کرد. همانطور که می فهمید ، در آن زمان ، ما این محصول را روی صحنه نمی دیدیم. در حال حاضر ، شایعات زیادی وجود دارد که حاکی از ورود این گوشی در نیمه اول سال 2021 است.

به هر حال ، با بیرون آمدن اولین تبلت VIVO ، این گوشی با سری Xiaomi Mi Pad و Huawei’s MatePad رقابت خواهد کرد. اما هر دو مارک نامی برای خود ساخته اند. بنابراین ایجاد یک رقابت سخت برای آنها کاملاً دشوار خواهد بود.

ما نباید از چنین اقداماتی از سوی سازندگان تعجب کنیم. منظور ما این است که رشد آموزش و سرگرمی آنلاین به احیای این جایگاه کمک کرده است. بنابراین بیشتر و بیشتر تولید کنندگان پایانه های سخت افزاری ، شرکت های اینترنتی و مارک های آموزش آنلاین محصولات تبلت خود را تولید می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویوو بزودی اولین تبلت خود را معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *