ورتو و رونمایی از گوشی تاشو لوکس Ayxta Fold 5G

هر بار که فکر می کنید Vertu سرانجام حوله پرتاب کرده است ، این شرکت موفق می شود تا یک اعلامیه فوق العاده دیگر ارائه دهد. این بار اما زمانی این کار را می کند که بهبود اقتصادی کند و کمبود جهانی نیمه هادی در حال تغییر شکل رفتار مصرف کننده است.

تلفن لوکس جدید Vertu از تنوع قابل انعطافی برخوردار است ، با تغییرات طراحی معمول این شرکت و تغییرات سیستم عامل ، همه با قیمتی باعث می شود بیشتر مصرف کنندگان فرار کنند. اساساً ، این یک Royole FlexPai 2 است ، جانشین اولین گوشی تاشو که وارد بازار شده و همچنین از لحاظ چگونگی ادغام نرم افزار با سخت افزار نسبت به نسخه اصلی بهبود یافته است. اما در دنیای Vertu ، این Ayxta Fold 5G است ، یک تلفن لوکس با ساخت و تولید گران قیمت یا مواد عجیب و غریب بسیار کم.

گوشی هوشمندی منحصربفرد و لوکس

این صفحه نمایش یک صفحه نمایش OLED با اندازه متوسط ​​7.8 اینچ ، 1920 x1440 است که کمی کمتر از آنچه در Galaxy Z Fold 2 سامسونگ یا Mate X2 هوآوی مشاهده خواهید کرد ، است. داخلی قطعاً میان رده است و یک اسنپدراگون 865 موبایل دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. ماژول دوربین شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق العاده عریض 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 3 برابر است.

انرژی تمام این قطعات یک باتری 4450 میلی آمپری است ، دقیقاً مانند Royole FlexPai 2 اصلی. در این مرحله ، احتمالاً از خود می پرسید که Vertu دقیقاً چه کاری انجام داد تا این گوشی بیش از یک برند جدید باشد. پاسخ بسیار ساده است – این چرم پوست گوساله را روی قاب پشتی اضافه کرده و پوسته اندرویدی خود را نصب کرده است.

اگر شما هرگز به این تلفن علاقه مند هستید ، قیمت 7100 دلار چشم نواز است که در واقع از قیمت معمولی 15500 دلار تخفیف دارد. اما اگر مانند این علاقه مندان به رمزنگاری هستید که می توانید یک ماشین استخراج معدن را در صندوق عقب اتومبیل اسپرت خود ادغام کنید ، این تلفن در واقع بهترین فرم مد برای خرید است. یعنی اگر می توانید آن را از چین وارد کنید ، زیرا در زمان نوشتن این مطلب هیچ صحبتی در مورد دسترسی بین المللی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های تاشو که می توانید خریداری کنید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ورتو و رونمایی از گوشی تاشو لوکس Ayxta Fold 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *