وب سایت تعیین سرعت گوشی های آیفون

سرعت گوشی های آیفون

اگر اخیرا خبرهای مربوط به آیفون های کمپانی اپل را پیگیری کرده باشید،قطعا متوجه این موضوع شده اید که اپل به منظور افزایش فروش گوشی های هوشمند جدید خود سرعت آیفون های قبلی را کاهش داده است و حتی خود کمپانی اپل نیز این موضوع را تایید نموده است و در این میان تصمیم گرفت که این مسئله را با تعویض باتری های آیفون هایش که سبب کاهش سرعت پردازش گوشی می گردد، برطرف نماید.

در این میان برخی از کاربران گوشی های قبلی اپل تصمیم گرفتند به جای آنکه گوشی جدید خریداری نمایند باتری آیفون های خود را تعویض نمایند و هزینه ی هنگفتی پرداخت نکنند. اما با اینکه گوشی های اپل باتری قابل تعویض ندارند چنین کاری آنچنان جنبه ی عملیاتی ندارد. برای اینکه متوجه این موضوع شوید علاوه بر نرم افزارهای GeekBench و CPU DasherX می توانید از یک وب سایت استفاده نمایید تا مشکل کندی عمدی کمپانی اپل در آیفون های بالاتر از 6 اس را تشخیص دهید.

سرعت گوشی های آیفون

برای انجام این کار تنها کافی است به سایت SlowApple با گوشی هوشمند خود مراجعه نمایید و سرعت گوشی خود را تست کنید و در این وبسایت می توانید مدل های مختلف آیفون را از لحاظ سرعتی بررسی نمایید و اگر آیفون شما در کمتر از 8 ثانیه از آزمون با موفقیت بیرون بیاید، گوشی شما در شرایط خوبی قرار دارد. از سوی دیگر با ورود به صفحه ی Battery و مشاهده ی پیغام Your iPhone Battery may need to be serviced می توانید متوجه شوید که مشکل باتری گوشی شما در چه حد می باشد.

هم اکنون با آیفون خود وارد این وبسایت شده و سرعت گوشی هوشمند خود را بررسی نمایید و از شرایط دستگاه خود مطلع شوید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وب سایت تعیین سرعت گوشی های آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *