وان پلاس 9RT دارای نمایشگری با نرخ نمونه برداری 600 هرتز است

وان پلاس 9RT دارای نمایشگری با نرخ نمونه برداری 600 هرتز است

وان پلاس در حال توسعه گوشی جدید وان پلاس 9RT  بوده که به عنوان مدلی شبه پرچمدار شناخته می شود. این دیوایس که یک گوشی رده بالا محسوب شده تاکنون شایعات مختلفی درباره آن به بیرون درز پیدا کرده است.

در رویداد 13 اکتبر قرار است شاهد رونمایی این محصول جدید باشیم که از طراحی بهبودیافته و سخت افزاری رده بالاتر از نسخه 9R بهره می برد. طبق آخرین گزارش ها، وان پلاس در این مدل جدید از نرخ نمونه برداری لمسی بالایی برای بخش نمایشگر بهره گرفته است.

همچنین کولینگ حرفه ای در وان پلاس 9RT قرار است تعبیه شود که عمدتا در مدل های گیمینگ شاهد هستیم. OnePlus 9RT اولین تلفن شرکت موردبحث است که با نرخ نمونه برداری لمسی 600 هرتز عرضه می شود. به گفته OnePlus ، بهینه سازی های جدید تاخیر لمس را تا 57 درصد و تاخیر اسلاید را 47 درصد بهبود بخشیده است. این گوشی با همکاری تیم OnePlus eSports توسعه یافته است. 9RT همچنان پنل 6.55 اینچی سامسونگ E4 را با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه خواهد داد.

وان پلاس 9RT دارای نمایشگری با نرخ نمونه برداری 600 هرتز است

علاوه بر این، وان پلاس جزئیاتی از سیستم خنک کننده بروزرسانی شده RT را به اشتراک گذاشت که دارای ساختار پنج لایه است و بیشتر بخش گوشی را دربرمی گیرد که تاکنون روی گوشی‌های وان پلاس تعبیه نشد. این امر برای کنترل چیپست Snapdragon 888 کافی بوده و موجب بهبود عملکرد پردازنده خواهد بود.

سیستم خنک کننده جدید دارای ورق های گرافیت بوده و باید 20٪ بازده گرما را در مقایسه با وان پلاس 9R، با خروجی بهتر ارائه می دهد. وان پلاس همچنین تأیید کرد که این گوشی در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود و 7 گیگابایت رم مجازی هم خواهد داشت.

با این حساب گوشی هوشمند مذکور مدلی برجسته بوده که توانایی بالایی دارد و باید انتظارات بزرگی هم داشت. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس مدعی بوده که وان پلاس 12 بهترین دوربین در کلاس خود دارد

نظرات در مورد : وان پلاس 9RT دارای نمایشگری با نرخ نمونه برداری 600 هرتز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *