وان پلاس 6 دیگر صفحه نمایش همیشه روشن ندارد

وان پلاس 6

گوشی هوشمند وان پلاس 6 در اولین روز خرداد معرفی شد و این گوشی در اولین روز خود بروزرسانی رسمی خود را دریافت کرد. با این بروزرسانی آپشن ها و موارد جالبی به آن اضافه شده بود و امکان نمایشگر همیشه روشن در این گوشی رده بالا حذف شد. با استفاده از این بروز رسانی آفرادی که از این گوشی استفاده می کنند، می توانند بریدگی نمایشگر را مخفی کنند. اضافه بر آن با استفاده از این بروزرسانی افراد می توانند ویدیو های اسلوموشن فیلم برداری کنند.

با استفاده از این بروزرسانی کاربران می توانند فیلم های با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ با نرخ ۴۸۰ فریم ثانیه ثبت کند و ویدیو های با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ را با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. این آپدیت که اولین آپدیت موجود برای این گوشی بود، در کنار ویژگی های جالب خود ، از ویژگی های این گوشی کم کرده است ، که باعث شده کاربران را ناامید کند.

وان پلاس 6

این گوشی رده بالا قبل از دریافت این بروزرسانی ، دارای ویژگی نمایشگر همیشه روشن داشته است. و از این گزینه در تنظیمات صفحه نمایشگر استفاده شده است . و در آپدیت جدید این آپشن حذف شده است. با نگاه کردن به اسکرین شات که مجموعه آپشن های گوشی را مشخص کرده ، اکنون فقط برای این موضوع یک گزینه موجود است و آن هم lift up display است.

وان پلاس 6

کمپانی وان پلاس تاکنون در باره این موضوع حرفی نزده و ایده های زیادی در باره آن موجود است و برخی و تعداد زیادی از کاربران به این موضوع اشاره کردند که این آپشن انرژی خیلی زیادی را مصرف می کرده است. و به باطری فشار وارد می کرده است. و به همین دلیل افراد مسئول تصمیم گرفتن که این آپشن را به طور کلی پاک کنند و سایر افراد هم گفته اند که این امکان به صورت موقتی حذف شده و کمپانی در حال ارتقای آن هستند.

این کمپانی باید اطلاعیه ای ارائه دهد و مردم را مطلع سازد. زیرا نظرات متفاوت و مختلف باعث شایعاتی می شود و در فروش آن مشکل ایجاد می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت وان پلاس Watch 2 بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : وان پلاس 6 دیگر صفحه نمایش همیشه روشن ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *