وان پلاس وان در حال حاضر 300 هزار کاربر دارد

اخیرا کار پای مدیرعامل وان پلاس اطلاعات جالبی از تعداد کاربران گوشی های هوشمند قدیمی این شرکت داده که از جمله باید به تعداد کاربران 300 هزار نفری نخستین محصول این شرکت یعنی وان پلاس وان اشاره کرد.

OnePlus One در سال 2014 عرضه شد و می توان گفت که در اصل روند “قاتل برجسته” را آغاز کرد. OnePlus این اصطلاح را یک سال بعد با OnePlus 2 خود استفاده کرد ، اما این دستگاه جذابیت قبلی را نداشت. این شرکت از اولین کسانی بود که در یک کمپین بازاریابی “جوان و تازه” شرط بندی کرد تا برای دستگاهی با سبک و مشخصات درجه یک که باعث تحول در بازار می شود ، هیاهو ایجاد کند. می توان گفت تنها مسئله انتشار دستگاه ، سیستم خرید “فقط دعوت” بود. حتی اگر این دستگاه موفق شد تعداد زیادی از طرفداران را در سراسر جهان تسخیر کند.

نه نسل بعد ، وان پلاس در حال آماده شدن برای گذراندن یک ماجراجویی دیگر در کنار Oppo است. این شرکت سه دستگاه پرچمدار جدید و تعداد زیادی از میان رده ها دارد ، اما همه چیز با یکی اصلی آغاز شد که هنوز هم در قلب بسیاری از طرفداران OnePlus جای دارد. در واقع ، برخی از این طرفداران بیش از این موارد دارند.

چند روز پیش ، مدیرعامل شیائومی ، لی جون یک واقعیت بسیار جذاب درباره گوشی هوشمند پرچمدار Mi 6 را افشا کرد. به گفته وی ، هنوز بیش از 2 میلیون کاربر فعال این تلفن هوشمند وجود دارد. Mi 6 یکی از بهترین گوشی های هوشمند داستان این شرکت بود و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. به دنبال آن ، پیت لاو ، مدیرعامل وان پلاس ، همچنین فاش کرد که هنوز کاربران فعال OnePlus One اصلی وجود دارند.

همکار این جزئیات جالب را در پاسخ مستقیم به یک کاربر Weibo فاش کرده است که ویدیویی تهیه کرده است و در مورد تجربه خود با OnePlus 5 صحبت می کند. به گفته فرد ، حتی اگر او چهار سال از OnePlus 5 استفاده کرده است ، هنوز صاف است پس از آن ، پیت لاو ، در مورد پست کاربر اظهار نظر کرد و نشان داد که حتی OnePlus One ، اولین گوشی هوشمند این شرکت که در ژوئن 2014 منتشر شد ، حدود 300 کاربر فعال دارد.

بیشتر بخوانید  افشای تصاویر وان پلاس 5T

البته ، این فقط یک عدد تقریبی است ، احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه های بیشتری که هنوز در آنجا استفاده می شوند وجود داشته باشد. البته بیشتر آنها رام سفارشی اجرا می کنند. این بدان معنی است که دیگر نمی توانند توسط OnePlus به عنوان دستگاه های فعال شناخته شوند ، اما در نسخه مشابه ، آنها می توانند نسخه های مدرن اندروید را بدون هیچ زحمتی اجرا کنند.

برای بیش از هفت سال ، ما معتقدیم که کاربران مجبور به انجام معجزه هایی شدند تا One خود را در وضعیت فعلی نگه دارند. چندین مسئله می تواند در طول سال ها اتفاق بیفتد مانند سو عملکرد باتری ها و غیره. آیا تلفن هوشمند قدیمی مانند One دارید؟ در زیر نظر بگذارید و بگویید که چالش بزرگ در داشتن یک تلفن هوشمند قدیمی چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس وان در حال حاضر 300 هزار کاربر دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *