هکرها نیز رکود شکنی کردند!

هکرها

یکی از افرادی که در فضای مجازی اکنون فرمانروایی می کنند هکرها می باشند، زیرا این افراد با سو استفاده از افراد مبتدی و نابلد فضای اینترنت از آن ها اخاذی کرده و به دام میاندازند. هکرها در این هفته که گذشت با حملات وینگر خود توانستند در طی 5 روز دو بار رکورد خود را جابجا نمایند و می توان این موضوع را جزو عجیب ترین اتفاقات سال جاری دانست.

در طی ماه های اخیر سال جاری به دفعات کارشناسان امنیتی در خصوص گسترش حملات هکری به افراد هشدار داده اند که در این میان حملات مشهور DOS از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار بود و قشر بیشتری از حملات را تشکیل می داد. شاید اکنون این سوال برای شما پیش آمده باشد که حملات DOS دقیقا چطور حملاتی می باشند؟ در این حملات درخواست های زیادی برای بازدید از یک سایت صورت می پذیرد که تمامی آن ها به طور ناگهانی و گسترده صورت می پذیرد و تلاش می گردد که یک ترافیک مصنوعی برای سایت مورد حمله صورت بپذیرد و در کل دسترسی به سایت مختل می شود.

این حملات را می توان به عنوان دشمنی با یک دسته ی سیاسی و یا حزب فرهنگی و در برخی از موارد به عنوان یک تفریح نادرست سازماندهی نمود. یکی از سایت های که در هفته ی گذشته مورد حمله قرار گرفت، سایت معروف گیت هاب بود که به دلیل حملات سایبری با ظرفیت 1.3 ترابیت در ثانیه به طورکلی مختل شد که بعد از 5 روز این رکورد دوباره شکسته شد زیرا گیت هاب در روز گذشته حمله ای با ظرفیت بی سابقه ی 1.7 ترابیت در ثانیه دوباره مختل شد.

این رکوردها در شرایطی رخ داد که تا سال 2012 ظرفیت ترافیک ایجاد شده در حملات مشابه DOS به ندرت از 100 مگابیت در ثانیه بالاتر رفته بود ولی هم اکنون که تنها 2 ماه از سال 2018 گذشته است این رقم به 1.7 ترابیت در ثانیه رسیده است. پیشنهاد می کنیم که اگر شما مدیر سایت هستید ترجیحا از سرورهای ایمن و قدرتمند با سخت افزار متعدد استفاده نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هکرها نیز رکود شکنی کردند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *