هوآوی FREEBUDS 5 به شما اجازه می دهد تا صدا فضایی را تجربه کنید

هوآوی FREEBUDS 5 به شما اجازه می دهد تا صدا فضایی را تجربه کنید

اگر یادتان باشد، هواوی FreeBuds دو سال پیش راه اندازی شد. از آن زمان، ما فقط FreeBuds 5i را داشتیم، یک جفت HiFi TWS عالی و مقرون به صرفه. پس از عرضه 5i، به نظر می رسد که سازنده چینی به طور کامل با هواوی FreeBuds 5 سازگار بوده است. بنابراین، طرفداران انتظارات زیادی از گوشی های آینده داشتند.

خوب، به نظر می رسد که FreeBuds 5 ناامید نخواهد شد. سازنده چینی به تازگی یک تیزر از گوشی های TWS آینده را به اشتراک گذاشته است. این تیزر نشان می دهد که هدفون ها به زودی با رویداد راه اندازی در 23 مارس وارد بازار خواهند شد.

تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط هوآوی در مورد سه ویژگی کلیدی FreeBuds 5 است. اینها شکل، بافت، و مهمتر از همه، تجربه صدا هستند. اول از همه، اجازه دهید در مورد اینکه شکل جدید در مورد چیست صحبت کنیم. اساسا، هواوی برای FreeBuds 5 طراحی پایه قطره آب را انتخاب کرده است.

با نگاهی به گذشته، Huawei FreeBuds 4 شکلی استوانه ای داشت. اما نکته اصلی این است که شکل فقط برای چشم انداز وجود ندارد. در عوض، تمام سخت‌افزار جدیدی را که هواوی در FreeBuds 5 ادغام کرده است منعکس می‌کند. در حالی که هیچ اطلاعات رسمی در مورد آن وجود ندارد، جوانه‌ها می‌توانند با ردیاب‌های با ظرفیت بالا و جدید عرضه شوند. ممکن است دارای سنسورهای ضربان قلب و دما باشد.

به گفته مدیر عامل هواوی، FreeBuds 5 به پیشرفتی در زمینه نوآوری در فناوری دست یافته است. او جوانه‌های جدید را با FreeBuds 4 مقایسه کرد که تجربه‌ای بی‌سابقه از TWS نیمه درون گوش را ارائه می‌کرد. و با FreeBuds 5، هوآوی ادعا می کند که در بخش گوشواره های نیمه داخل گوش جهشی داشته است.

قبل از این تیزر رسمی، ما اطلاعاتی در مورد FreeBuds 5 داشتیم. این افشا به ما نگاه اولیه ای به طراحی منحصر به فرد جوانه ها داد. و همچنین به ما نشان داد که هدفون ها از HWA/Hi-Res Audio Wireless پشتیبانی خواهند کرد. به عبارت دیگر، جوانه های TWS از نظر عملکرد صدا عالی خواهند بود. به طور کلی، این گوشی ها مطمئناً این پتانسیل را دارند که در لیست بهترین هدفون های بی سیم جای بگیرند.

بیشتر بخوانید  کمپانی آنر از هوآوی جدا نخواهد شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی FREEBUDS 5 به شما اجازه می دهد تا صدا فضایی را تجربه کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *