هوآوی میت 20 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

هوآوی میت 20

هوآوی میت 20 | هر چه به تاریخ رونمایی از فبلت هوشمند کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 نزدیک می شویم بسیاری از کمپانی ها در تلاش هستند تا ویژگی هایی از پرچمدار بعدی خود منتشر نمایند. اما در این میان بسیاری از افراد بیش از اینکه منتظر تعیین مشخصات گوشی های هوشمند سایر کمپانی ها باشند منتظر رونمایی از این فبلت دوست داشتنی کره ای ها هستند. در این میان مشخصاتی از هوآوی میت 20 منتشر شده است که در ادامه قصد داریم به مشخصات احتمالی آن اشاره نماییم.

اکنون کمپانی کره‌ ای سامسونگ با این فعالیت خود سعی داشته که از حاشیه‌ های منتشر شده از عرضه‌ ی پرچمداران هوآوی نیز در امان بماند زیرا اخیرا ویژگی‌ هایی از میت 20 مانند سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، شارژر بی سیم و سیستم عامل اندروید پی لو رفته که نشان از آن دارد این گوشی هوشمند بر روی کاغذ می تواند توجه تعداد زیادی از خریداران را به خود جلب نماید.

هوآوی میت 20

احتمالا پردازنده ی کایرین 980 استفاده شده در این گوشی هوشمند به عنوان سورپرایز هواوی نمی باشد و چینی ها قصد دارند که طی رویداد IFA سال 2018 میلادی، طرفداران خود را غافلگیر نمایند. بر اساس شایعات منتشر شده احتمالا تا پایان سه ماهه‌ سوم سال 2018 میلادی، سه گوشی هوشمند با نام میت رونمایی خواهند شد و به عنوان پرچمداران کمپانی هواوی شناخته می شوند که شامل هوآوی میت 20، هوآوی میت 20 لایت و هواوی میت 20 پرو نام خواهند داشت.

بر اساس ادعای وب سایت های خبری خارجی هوآوی میت 20 اولین کمپانی هوآوی است که از چیپ ست کایرین 980 بهره می برد و چینی ها قصد دارند ظرفیت باتری این گوشی هوشمند را بالا برده و به 4200 میلی‌ آمپر ساعت برسانند. این موضوع در حالی است که باتری میت 10 تنها دارای 4000 میلی‌ آمپر ساعت ظرفیت می باشد. احتمالا این پرچمدار دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع AMOLED بهره ببرد. این موضوع در شرایطی است که هواوی میت 20 پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی از نوع OLED خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی Nova 10 Pro هوآوی

نظرات در مورد : هوآوی میت 20 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *