هوآوی بزودی نسخه 4جی گوشی Mate X2 را عرضه می کند

هوآوی بزودی نسخه 4جی گوشی Mate X2 را عرضه می کند

هوآوی در نظر دارد بزودی نسخه 4جی از گوشی هوشمند تاشو اخیر Mate X2 را معرفی کند که نخستین بار قابلیت پشتیبانی شبکه 5جی از راه رسید. HUAWEI اوایل سال جاری با جدیدترین پرچمدار تاشو، میت X2 ما را به وجد آورد. این گوشی از سخت افزار پیشرفته ای بهره می برد که شامل تراشه 5G نیز می شود. اما قیمت آن تقریباً 3000 دلار است و این امر مستقیماً در کلاس خریداران گوشی های هوشمند قرار دارد که بدون داشتن نگرانی بیش از حد در مورد قیمت ، خواهان فناوری پیشرفته هستند. با این حال ، به نظر می رسد HUAWEI نسخه 4G را نیز در دسترس دارد که احتمالاً ارزان تر خواهد بود و افرادی را هدف قرار نمی دهد که مالیات 5G را پرداخت نکنند.

وب سایت رسمی HUAWEI China اکنون یک صفحه محصول اختصاصی برای نسخه HUAWEI Mate X2 4G اختصاص داده است. با نگاهی اجمالی به ورق مشخصات مشخص می شود که نسخه 4G پرچمدار تاشو HUAWEI دارای مشخصات یکسانی با خواهر و برادر آماده 5G خود خواهد بود و فقط مودم نسل سوم Balong 5G را از دست خواهد داد. متأسفانه ، هیچ اطلاعی از زمان رسمی شدن نسخه 4G گوشی و مهمتر از همه ، هزینه آن وجود ندارد. اما با توجه به وجود تنها HUAWEI Mate X2 5G در چین ، بعید است نسخه 4G به بازارهای بین المللی راه پیدا کند.

جالب اینجاست که HUAWEI نسخه 4G پرچمدار Mate 40 Pro را نیز در وب سایت خود قرار داده است. متأسفانه ، ما در مورد تاریخ راه اندازی یا درخواست قیمت این مورد نیز اطلاعی نداریم. در حالی که HUAWEI Mate X2 به دلیل طراحی زیبا و داخلی بسیار موج می زند ، Mate 40 Pro یکی از بهترین گوشی های اندرویدی با ظاهر طبیعی است – اگر می توانید این واقعیت را نادیده بگیرید که فاقد دسترسی به سرویس های ضروری Google مانند برای نام بردن از فروشگاه ، جیمیل و نقشه ها بازی کنید.

در بررسی خود ، Anton D. Nagy سردبیر Pocketnow از ساخت عالی و طراحی جذاب HUAWEI Mate 40 Pro ، دوربین های فوق العاده با عملکرد بزرگنمایی چشمگیر ، دوام باتری خوب و تجربه چند رسانه ای عالی ستایش کرد. وی در مورد قسمت نرم افزار ، اشاره کرد که اکوسیستم HMS با افزودن برنامه ها و سرویس های بیشتر با سرعت بالغی در حال بلوغ است و اکنون به مرحله ای رسیده است که تلفن بدون هیچ گونه پرچم قرمز مهم توصیه می شود.

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند Watch Buds هوآوی معرفی شد

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی بزودی نسخه 4جی گوشی Mate X2 را عرضه می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *