هوآوی اسپیکر Sound SE را عرضه کرد

هوآوی اسپیکر Sound SE را عرضه کرد

هوآوی اخیرا بود که اسپیکر هوشمند Sound SE را معرفی کرد و حال به تازگی برند چینی تصمیم گرفت محصول اخیر را در بازار کشور خود عرضه کند. این اسپیکر در چین با قیمت 799 یوان معادل 124 دلار به فروش می رسد.

اسپیکر هوآوی Sound SE در دو گزینه مختلف رنگ مشکی روشن و طلایی/سفید عرضه می شود. از چهار بلندگوی شش واحدی استفاده می کند که شامل سه بلندگوی کامل ، یک ووفر و دو رادیاتور غیرفعال است. همچنین از معماری آکوستیک Devialet Push-Push ، فناوری Devialet SAM ، الگوریتم تنظیم مشترک Devialet و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

در مورد گزینه های ارتباطی، بلندگوی جدید از بلوتوث 4.2 و Wi-Fi پشتیبانی می کند. ورودی صدا 3.5 میلی متری AUX نیز وجود دارد اما از صدای استریو پشتیبانی نمی کند. همچنین از پخش DLNA / QPlay پشتیبانی به عمل می آورد. قدرت دهنده بلندگو هوآوی Sound SE، سیستم عامل HarmonyOS 2 شرکت است که از ویژگی هایی مانند لمس و کنترل صدا از طریق چند دستیار صوتی مختلف موجود در بازار پشتیبانی می کند.

هوآوی اسپیکر Sound SE را عرضه کرد

همچنین از قابلیت اتصال سریع با سایر دستگاه های هوشمند ، از جمله صفحه نمایش هوشمند ، تبلت و موارد دیگر برخوردار است. وقتی اسپیکر در نزدیکی سایر دستگاه ها قرار می گیرد، به طور خودکار آنها را تشخیص داده و پنجره اتصال بازشو را آشکار می کند، بدون نیاز به نصب برنامه ای مستقل روی دستگاه خود.

اسپیکر Sound SE اگرچه قیمت 899 یوان یا 139 دلاری دارد اما اکنون هوآوی تصمیم گرفته با تخفیف 100 یوانی آن را به فروش برساند تا موردتوجه مشتریان بیشتری قرار گیرد. در بازاری که رقبا بزرگی چون هوم پاد اپل و چندی دیگر حضور دارند.

برای کسب جزئیات کلیدی این اسپیکر بهتر است به وب سایت هوآوی مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی نسل جدیدی از اسپیکر هوآوی را مشاهده کنیم که ویژگی های بهتری را دربرمیگیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  میت 10 هوآوی با باتری بسیار قوی عرضه خواهد شد

نظرات در مورد : هوآوی اسپیکر Sound SE را عرضه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *