همکاری فیسبوک و سیلز فورس در سال جاری

فیسبوک و سیلز فورس

اخیرا شایعات داغی درباره همکاری دو شرکت فیسبوک و سیلز فورس شنیده می شود. برخی از تحلیل گران بر این باورند که علت این همکاری بزرگ شکست دادن شرکت های مایکروسافت و گوگل و خارج کردن آن ها از بازار رقابت است. بر اساس اخباری که به طور رسمی در سایت های خبری منتشر شد , دو کمپانی Facebook Workplace و سیلز فورس در زمینه نرم افزاری همکاری خود را آغاز کرده اند.

برنامه های این شرکت ها به این صورت است که با ادغام دو اپلیکیشن Salesforce Quip و  اپلیکیشن Facebook Workplace یک شبکه اجتماعی بزرگ تجاری را تاسیس کنند. این شبکه و نرم افزار باعث دسترسی سریع تر و آسان تر اسناد Quip در اپلیکیشن Workplace شده و امکان به اشتراک گذاری راحت تر را در اختیار افراد قرار می گیرد.

گویا وعده ی این همکاری از ماه آوریل بوده اما چند روز قبل بیانیه رسمی آن در دنیای مجازی منتشر شد. این مشارکت در کنار منافع زیادی که برای فیس بوک و  سیلز فورس دارد، همچنین دسترسی کاربران به این دو شرکت را افزایش می دهد , موقعیت شرکت های مایکروسافت و جی سوئیت گوگل را به خطر انداخته و آن ها را به چالش می کشاند. این مشارکت برای گسترش دو نرم‌ افزار Quip و Workplace و فروش و تولید آن ها مهم و ضروری است. همکاری فیسبوک با سیلز فورس تحولی بزرگ در شرایط اقتصادی و سهام های شرکت ها ایجاد کرده است و همچنین باعث ایجاد موقعیت های جدیدی برای Workplace می شود.

اخیرا خبرهای زیادی در خصوص ادغام و یا همکاری دو شرکت ابر قدرت می شنویم و دلیل این موضوع نیز هنوز مشخص نیست و برخی از تحلیل گران در این خصوص می گویند که احتمالا در آینده باید منتظر تحولات فراوانی در دنیای تکنولوژی باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیسبوک ، گوگل و سایر شبکه های اجتماعی پس از سرقت اطلاعات نیاز به بروزرسانی دارند

نظرات در مورد : همکاری فیسبوک و سیلز فورس در سال جاری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *