هر آنچه در رویداد IFA 2020 رونمایی می شود

IFA 2020

شرکت‌های بزرگ فناوری در حال آماده سازی محصولات خود برای رویداد ماه سپتامبر IFA 2020 هستند. شرکت هایی نظیر سامسونگ، سونی، ال جی، هوآوی و برخی دیگر که قرار است از محصولات جدیدی در این رویداد رونمایی به عمل آورند. تاکنون شایعات مختلفی منتشر شد و حال در این مطلب قصد داریم به آنچه قرار است در ایفا 2020 رونمایی شود، بپردازیم.

گفتنیست که سال گذشته 5000 نفر از نمایشگاه بازدید کردند اما سال جاری قرار است رویداد به صورت دیجیتالی برگزار شود. در این بین قصد داریم هر آنچه قرار است در IFA 2020 شاهد باشیم را مطرح کنیم.

سامسونگ

سامسونگ در چند سال گذشته سعی کرده حضور خود را در ایفا 2020 کم رنگ کند. در این بین سال جاری قرار است حضور آنلاین یافته و به معرفی برخی محصولات جدید چون تلویزیون هوشمند، دستگاه های همیشه متصل و برخی دیگر بپردازد. مشخص نیست آیا تلفن هوشمندی هم در کار خواهد بود یا خیر. زیرا این شرکت کمتر در ایفا 2020 به معرفی اسمارتفونی پرداخته و شاید امسال هم چنین باشد. در هر صورت باید احتمال داد که گوشی هوشمندی توسط سامسونگ معرفی می شود.

ایسوس

شرکت تایوانی پیشتر تایید کرد 26 آگوست تلفن های هوشمند سری Zenfone 7 را معرفی می کند. اسمارتفون هایی که در دو مدل پرو و استاندارد معرفی خواهند شد. در این بین باید انتظار داشت باری دیگر در ایفا 2020 این گوشی را هم شاهد باشیم. بعید است محصول دیگری را برای این رویداد در نظر بگیرد و قطعا به همان ذنفون 7 بسنده می کند. گفتنیست که سال گذشته این شرکت راگفون را معرفی کرده و سال جاری احتمال دارد به همان ذنفون 7 ختم شود.

سونی

سونی هرگز ایفا را کنار نگذاشته و همیشه سعی داشته و حضور پررنگی داشته باشد. اگر باری دیگر آن را در این رویداد داشته باشیم، بی شک گوشی هوشمند Xperia جدید معرفی خواهد شد. این می تواند یک گوشی هوشمند پرچمدار Xperia 1 یا Xperia 10 / Xperia 5 میان رده باشد. دقیقا مشخص نیست برنامه سونی برای رویداد ایفا 2020 چیست و مشخص نشده آیا علاوه بر گوشی هوشمند، محصول دیگری توسط این برند معرفی خواهد شد. احتمال دارد شاهد معرفی تلویزیون هوشمند یا دوربین DSLR جدید باشیم.

LG

دیگر شرکت حاضر در جریان رویداد ایفا 2020، کمپانی کره ای ال جی است. این برند هر سال در ایفا حضور پیدا خواهد کرد و سال جاری نیز قرار بوده شاهد معرفی چند محصول از جمله تلفن هوشمند باشیم. گذشته از آن باید بیان داشت که ال جی هر ساله به معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود در این رویداد می پردازد. با این تفاسیر باید بیان داشت که محصولات ایفا 2020 ال جی می تواند موارد مختلفی از قبیل تلویزیون هوشمند، لوازم خانگی و برخی دیگر را دربرگیرد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه در رویداد IFA 2020 رونمایی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *